Recenze (38)
Tenkrát na Západě (1968)
Všechno dobré o tomto filmu již zde snad bylo zmíněno. Já bych snad chtěl ještě po stoprvní vyzdvihnout dechberoucí hudební pasáže a úžasné prostředí filmu. Tento bezpochyby nejlepší western se definitivně zařadil mezi mé nejoblíbenější filmy, i když po první projekci jsem mu nemohl přijít na chuť, o rokpozději mě dostal.
Stepfordské paničky (1975)
Dobře zvládnutý thriller, vystihující slovo thrill-napínat. I přesto mi nesedl český dabing, který byl trochu "šórem" . Konečná sekvence geniální.
Frida (2002)
Ne se všemi myšlenkami tohoto filmu jsem souhlasil, ale jinak to byl excelentní emocionální zážitek
Tráva (2005) (seriál)
Bezva seriálek o matce 2 dětí, která se sanží uživit prodejem "zeleného zboží". Na druhou stranu 5 dávám jen bez toho malého Shanea, protože tak vzdělané děcko v oboru náboženství-federální vláda-válka v Iráku-teroristé- globální oteplování mě docela vytáčí a tyhle narážky jsou až moc nepokrytě jasné...
Madonna: Bilance s tajemstvím (2005)
Jako "balíček zajímavostí" ucházející. Ale nechoďte s tím na mě, že jste opravdu někdo věřil, že se "mad" onna snaží předat nějaké poselství. Ty kecy o záchraně světa, kabale,...-prostě sebepropagandistické bláboly, hlubší smysl prosím nehledat.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Tohle se mi ještě u žádného seriálu nestalo. SFU jsem si zamilovával sezonu po sezoně víc a víc. Posledních pár epizod je podle mě to nejlepší, co se kdy na tv obrazovkách objevilo. A po poslední epizodě ( mimochodem největší doják tv historie ) konečně můžu říct, že patří do mé top 3 ever. Ke každé z postav jsem si vytvořil vztah- některé jsem miloval ( Claire, Brenda ), jiné už míň ( Ruth, Lisa ). Je však potřeba říct, že reálnější charaktery najdete stěží, všechny byly tak přirozené, že jsem si připadal, jako bych všechny situace prožíval s nimi. Stejně tak i všechny situace byly naprosto vyvedeny k dokonalosti.. Takové pocity, jako sfu ve mě zkrátka ještě nikdo nevyvolal. Takže pokud si občas rádi trochu zapřemýšlíte nad životem-smrtí, pokud se občas chcete cítit "divně", tak vřele doporučuji. A ještě THANK YOU, ALLAN BALL!
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Těch 5* jenom za 1. a částečně 2. sezonu, protože potom zase nastoupila nějaká "společnost", která je nadnárodní a scénáristi si mysleli, že jim pokryje veškeré díry a s kvalitou to šlo k šípku.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Klasika všech klasik a to, že v posledních sezonách simpsni malinko ztrácejí dech to rozhodně nemění