Recenze (150)
Hněv Titánů (2012)
Na mne film působil jako vizuální orgie, opravdu paráda. Po filmové stránce slabší, herecký výkon Rosamundy Pike tomu hodně pomáhal, byla vynikající. Ovšem u těchto filmů jsem zvyklý se usadit a užít si příjemný večer plný fascinující vizuální show. A zklamán jsem nebyl!
Expendables: Postradatelní (2010)
Celý nedočkavý jsem očekával tento film a doufal, že nebudu zklamán. Plný napětí jsem usedal do sedadla v kině a odcházel velmi spokojen. Filmy které si Sly zrežíroval i zahrál patří mezi jeho špičku, tento nevyjímaje. Jsem velice zvědav na dvojku, snad to bude stejně důstojné pokračování, jako v případě Ramba nebo Rockyho.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Mám rád všechny díly Ramba až na jedničku. Každý díl má něco do sebe, ale tento se mne líbil výjimečnou krvelačností a především hereckým výkonem Slye, který především v poslední části filmu považuji za opravu velice dobrý. Sly je špičkový herec, čím je starší, tím je lepší. Jsem ale rád, že pětku už nenatočí. Toto je rozhodně velmi důstojné zakončení této série.
Trader Mickey (1932)
Na dnešní dobu opravdu nezáživné. Nicméně věřím že tehdy to muselo být pro lidi fascinující, vždyť na konci 19. století se chodili koukat do kina jak dělníci vychází z dolu a fascinovalo je to. Bylo to něco úplně nového, podobný převrat v kultuře jako je film my asi nezažijeme, proto si jen těžko můžeme představit pocity lidí, když toto sledovali před 80ti lety...
Počátek (2010)
Pro mne byl tento film nejlepším počinem roku 2010. Nápad velice originální, zpracování velice působivé, herecké výkony špičkové, nenašlo by se snad nic co vytknout. Herecký výkon Ellen Page byl opravdu úžasný, je to vynikající herečka. Hudba je též vynikající. Je to jeden z mála filmů, o kterém mohu napsat, že pro mne je 100%!
Kocour v botách (2011)
Mám pocit, že filmová kultura postupně upadá. Dříve platilo skoro bez výhrady co animák, to paráda. Dnes se jim moc nedaří a ačkoli kocour působí velice dobrým dojmem, vajíčko mne přišlo jako trapas. Děj byl rozevlátý, místy dobré, místy nuda, ale opět to bylo nalajnované a jasné co se bude dít v dalších momentech. Byl to spíše takový průměr, takže za 3 hvězdy. A doufám, že se opět dočkáme animáku na tak špičkové úrovni, jako byl Ratatouille.
Hrabě Monte Cristo (1998) (seriál)
Na tuto sérii velice rád vzpomínám. Velice dobře vypracované, herecké výkony excelentní, pro mne nejlepší film Depardieua, 100%!
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Po vizuální a hudební stránce určitě pěkně zpracovaný film, nicméně příběh o ničem a skoro celé to bylo tak nějak bez děje. Úroveň zpracování po technické stránce film nezachránila, alespoň pro mne.
Šance (1992) (pořad)
Já si z toho zapamatoval hlavně dvě scénky - jezevčíka co na povel přinášel různý věci a pak houslistu Šporcla ještě jako mrně na židli s mlíkem. Pěkný pořad, který zaslouží 4 hvězdy :).
Simpsonovi (1989) (seriál)
První série vedou, další jsou už slabší. Některé díly jsou opravdu velmi dobré, poslední série velmi slabé a plno dílů je plných takového kvanta moralizování, až je to nechutné. Ale i tak si většina dílů drží solidní kvalitu.