Recenze (119)
Gran Turismo (2023)
Myslím si osobně že dobrá filmařina je něco ,co vás, nehledě na téma, jednoduše přikove na dvě hodiny k médiu.. Gran Tourismo nakonec vtáhlo jako třeba poslední Top Gun - kterej byl jak všichni víme taky reklama a konec konců, víc odpustím filmu o vdeoherní serii, která mi ve třinácti vyrazila mozek svým prvním dílem z hlavy, než filmu který propaguje vy víte co. Za mě návrat Neila Blomkampa a poctivá oddechovka. P.S. Konzumovat s kvalitní aparaturou. Gran Turismo 4 Intro (Remastered in 4K using AI Machine Learning) [IMPRESSIVE RESULTS]
Harley Quinn - Most Culturally Impactful Film Franchise (2023) (epizoda)
You cloaking my pee pee tray!! :D
My Animal (2023)
Nádhernej atmosferickej vizuál u komorního horroru o dvou dospívajících lidech . Připomnělo mi to film Až vejde ten pravý, alespoň tu švédskou verzi . Jinak je to typickej Sundance. Zábavná, pomalá motokára od který nemůžete čekat rodinný auto . Mimochodem hudbou si to taky nijak nepomáhá, protože ty pecky jsou z oficiálního soundtracku.
Paní Davisová (2023) (seriál)
Five stars. One hundred percent consumers satisfaction. Lindelof se svojí po Watchmanech další metou. Opět se odehrává v alternativní realitě a opět je ta realita zatraceně zábavná. Betty Gilpin má zase to správné charizma polobohyně, co jakoby vystoupila ze stránek komiksu, A to tady ani nemusí nosit wrestlerský spandex jako v Glow. Jo. V obou případech famózní výkon. A komu by nestačila jeptiška , dostane i kovboje, Papeže ,Ježíše, algoritmus,Shredingera i s kočkou, kouzelníka, Duke Nukema, velrybu, svatý grál a bělouše. But remember : Comfort is no reason to ignore a reality.
Rick a Morty - Mort: Ragnarick (2023) (epizoda)
Popeball..
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Americký Spalovač mrtvol z kterého máte chvílemi pocit jako z Věci od Carpentera. Mimo? Ani ne. Míra znechucení byla víceméně stejná. Navíc jako málokterý filmek vás Flower Moon donutí zamyslet se co je to ta naše kultura a co nás v ní tvoří ctihodnými. Dokážeme to z podstaty naší výchovy vůbec? Nebo civilizavaného člověka poznáte tak že se chová "civilizovaně" a pokud možno tak si u toho nezamaže ruce. Scorsese vyhrál. Počkal si na tu správnou chvíli a v ustraní střelil kryptofašistyckého myšáka do týla,. Přitom Martin jenom tři a půl hodiny pohovořil o naší přirozenosti. Narozdíl od Oppenheimera jsem si nepřipadal jako když film produkovala hodinářská firma nebo jako když mi výbuch po druhé hodině filmu vysál z místnosti všechen kyslík.
Zóna zájmu (2023)
Stejně jako Under The Skin prvoplánově chladné a artově se tvářící dílo. Spojení s tématem holocaustu je nicméně minimálně diskutabilní. Román Martina Amise pojednává o fiktivní verzi Rudolfa Hösse Jménem Paul Doll a má zápletku. Glazerův román má tedy jakéhosi Hösse na třetí a cokoli dalšího radši vůbec ne. A já se ptám proč? Řekne vám tahle exhibice něco víc o holocaustu než knihy, tuny dalších médii včetně dochovaných audionahrávek pamětníků, návštěvy samotných muzeí, nebo je spíš smutným zrcadlem civilizace která volí radši formu před obsahem? Höss rozhodně nebyl obyčejný úředník a tím jak se skoro až nevědomky (ale ve skutečnosti zcela vědomě, což je vlastně docela dost debilní) film pokouší vypustit jeho agresivní myšlenky a osobnost , mne skoro až bytostně uráží. Ne nemyslím že by opravdu řešil jenom včely i když ty měl možná rád. Nicméně pokud vás Glazerův hřejivý filmařský přístup nadchnul. doporučuji zmíněné Under The Skin. A ideálně v závěsu.
Aftersun (2022)
Film neuvěřitelné prázdný a banální. Asi jsem přežrán A24,který se začíná svým vizuálem podobat sám sobě jako Netflix Netflixu, nebo jsem rozmazlenej skandinávskou kinematografii, ale ve srorvnání s The Tourist jsem doslova trpěl. Spousta scén byla tak nějak konzervativně wtf. Co bylo to drama? Co to probůh říiká o současných angloamerických třicátnících? Ne s tímhle už vážně nechci nic mít.
Arvéd (2022)
časy se mění. Lidé se mění. Ale zápletka zůstává. Jé třeba ji dohrát.
Menu (2022)
I don't like your food. You've taken the joy out of eating. Every dish you served tonight has been some intellectual exercise rather than something you want to sit and enjoy. When I eat your food, it tastes like it was made with no love.