Recenze (41)
Pavouci z vesmíru (2010)
ja bych to nedoporucil, zaver uplne naprd a cekal sem nejaky pribeh a ejhle ono nic...
Počátek (2010)
Uplne me ten film pohltil. Zpocatku sem mel dojem ze me ceka neprehledna slatanina, ale divakovi se nastesti po prvnich par minutach hodne vysvetlilo a dej nabral obratky. Dej uzasne komplikovany a promysleny. Vizualne uplna bomba, hodne zajimavejch scen a triku. Hlavne musite davat pozor a neztratit se v tom :)
Predátoři (2010)
Fakt se to povedlo zpracovat. Kdyz sem opoustel kino mel sem z toho dobry old-school pocit - pokracovani se povedlo ve stejnem duchu jako original. Neni to parodie nebo super-drsnarna, je to poctivy pokracovani.
Kuky se vrací (2010)
originalni pohadka, pro dospele vtipna na necekanych mistech, pro deti to musi bejt super film, osobne by mi stacilo videt jen prvni polovinu filmu - pak uz to bylo natahnute a humoru ktery me bavil uz bylo min ... ale nejsem cilove publikum :)
Zelená zóna (2010)
Cekal sem neco lepsiho zvlast po Bournove Ultimatu, ale tak ne vzdycky se zadari...
Avatar (2009)
cituji od neznameho autora : "Nejlepší na tom filmu mi přišli právě ty detaily dialogů a mimika modroksichtů. Nápad s avatary je skvělý,nicméně příběh je opravdu velice prostinký. Natočil bych dospělejší variantu, kde by lidé nebyli tak prvoplánovitě zlí a modří tak hodní – byli by spíš jako zvířata a ten hlavní hrdina by se z těch spojení zjebával a vlčil až by nebyla cesta zpět a ten důstojník by se mu snažil pomoct – nešlo a hlavní hrdina by ho zabil – tragédie jak hovado."
Kick-Ass (2010)
nic moc
Užívej si, co to jde (2009)
Dalo se to...
Vampire Hunter D (2000)
Hodne zvlastni fantasy, neznechutilo me to ale ze to nebylo nijak zvlast super, je videt ze hodnoceni 87% si ten film vydobil jen diky tomu ze se na nej diva jen fanouskovska zakladna anime filmu :)
Ip Man (2008)
Nadprumerne zpracovana mlaticka, pekne natoceno a pribeh je taky pekny.