Recenze (216)
A dost! (2012) (pořad)
Tuna je hroznej čert, ale jinak dobrý. :)
Andělské oči (1993)
Velice solidní erotický thriller z VHS éry. Obě protagonistky jsou docela kočky a Angela je správně šáhlá. Většinu času se tu prcá, nebo se tu o prcání mluví a občas se stane nějaká ta vražda. Prostě taková pohodička na nedělní odpoledne bez dětí.
A Night of Horror Volume 1 (2015)
Solidní nadprůměr pro mě byly povídky číslo 2 (oživlá těhule v pitevně) a 5 (creepy kněz ve feťáckým vlaku). Celkem průměrná byla první povídka (holka slyšící konstantně otravnej zvuk) a zbytek hrubej podprůměr. 40% za kombinaci prvních třech zmíněných.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Neskutečně našlapaná komedie s hromadou odkazů na kultovní filmy. Hermiona rulezz. :)
Arachnid (2001)
Nezáživný děj, chabé triky, slabé herecké výkony. Přemýšlel jsem, za co dát alespoň jednu hvězdičku a na nic jsem nepřišel. :-)
Assignment to Kill (1968)
Bylo to bondovitější než Bond.
Atomové gymnázium 2 (1991)
Mám Tromácké filmy moc rád, ale dvojka Atomového gymnázia mi prostě nesedla. Jedna hvězdička za scénu, ve které se objeví Toxie. ;)
Avengers (2012)
Prostě kulervoucí jízda. :)
BaDumTss (2019) (studentský film)
Pěkně zpracované téma parodující sociální sítě. Chtělo by to lepší kameru, větší rozpočet na triky a na postsynchrony, ale jinak příjemnej studentskej kraťas. Ke shlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=EFnI9TLzw0I
Bereavement (2010)
Méně je někdy více. Mít to 80 minut a drive druhé půlky filmu, mohlo to být fajn. Takhle je to jen rozvleklý film, který vás ve svojí druhé půlce probudí z dřímoty.