Recenze (419)
Muž bez domova (1984) (seriál)
Lomax, pro přátele Max. Velmi zajímavý seriál o muži, který žil na houseboatu...
Škola pro život (2009) (seriál)
Opravdu strašné, naivní a stupidní. Dno současných českých seriálů...
Svět plazů a obojživelníků (2008) (seriál)
Opět vynikající seriál BBC s velmi charismatickým Davidem Attenboroughem. Plno nádherných záběrů a zajímavých informací z tajemného života plazů a obojživelníků.
Přežít! (2005) (seriál)
Vcelku zajímavé rekonstrukce skutečných příběhů, jen občas to šlo natočit lépe.
Putování se zvířaty: Sportovní rekordy (2004) (TV film)
Občas zajímavé, ale jinak celkem nudné, zbytečný dokument o zvířatech.
Události (1993) (pořad)
Nejlepší a nejserióznější hlavní zprávy u nás. Dobrý výběr dvojic moderátorů.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Samé nepodstatné věci a důležité zprávy třeba ze světa se ani nedozvíte. Nova honí jen senzace, strašně neseriózní zprávy, určitě daleko horší než na ČT1 a o něco než Prima...
1 proti 100 (2006) (pořad)
Tuto soutěž jsem měl rád a hlavně tam šlo o znalosti a ne o náhodu, jako v jiných soutěžích. Porazit 100 lidí, to už je kumšt.
Panna a netvor (1978)
ještě dnes mě naběhne husí kůže, když si vzpomenu na začáteční scénu v lese, kdy nedojedou kupci, ta atmosféra, ta hudba, brr, jako dítě jsem se hrozně bál. Opravdu hodně hororově natočeno i ten zámek ...
Volejte věštce (2008) (pořad)
Hrozná hovadina,nechápu, jak to mohla TV vysílat.