Recenze (17)
Andělé a panny (2007)
Pobavilo. Sice nevím jak věrně se autoři drží literární předlohy (řekl bych, že příliš ne), ale i tak je to zábava. A třeba to i podnítí mládež si Dekameron přečíst. :-)
Aréna národů (2012) (pořad)
Trapné řeči, hloupé úkoly a týrání zvířat (býk). Příště prosím radši Ninja Faktor po česku...
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Na rozdíl od nekonečné řady Ordinace v růžové zahradě, se na to dá dívat. A někdy se to i zábava (a to nejsem fanoušek nováckých seriálů).
Doktrína šoku (2009)
Chudák Milton Friedman... Liberál, který zastával myšlenky Laissez faire a ochrany občanských svobod jednotlivců, vykreslen jako despota... Původní kniha je doufám jiná, než tento "výcuc". (* za vizuální zpracování).
Erupce vášně (2009)
Dlouho jsem se tak nepobavil, jako při shlédnutí tohoto snímku. Snad jedná telenovela, která dává smysl... Ne! Ale ano. Ale jak?! :D
Kořist (2007)
Horor? Thriller? V žádném případě! Spíš mi to přišlo jako parodie těchto žánrů. Dialogy hrozné a logika naprosto stupidní. Jednu hvězda za ty "dramatické" scény, které byly nechtěně velmi vtipné.
Lístek do památníku (1975) (TV film)
Kdo prožil lásku a zároveň žije v Písku, nemůže dát nic jiného než 5/5. Pěkný příběh, který může prožít každý z nás...
Logr (2008)
Velmi zajímavý nápad. Na to, že jde podstatě o amatérský snímek, je to perfektní. Závěrečná hudební scéna vytvořena na profi úrovni.
Mrtví jako já (2009)
Na film jsem narazil náhodou, zpočátku se to zdálo zajímavé, avšak ke konci mne již napadlo, proč to není jen další díl. Ano, zábava celkem dobrá, avšak poněkud zbytečné dílo. Není nad původní seriál.
Můj Vůdce: Skutečně skutečná skutečnost o Adolfu Hitlerovi (2007)
Tak nevím co si o tom myslet, čekal jsem válečnou komedii a dostal jsem nemastný neslaný film, který není ani komedie, ani drama. Myslím, že Němci umějí lépe parodovat Hitlera, než předvedli zde.