Poslední recenze (16)
Poslední představení (2020) (seriál)
Osobně mě basket (oproti jiným sportům) nikdy nebral a Michael Jordan jako celosvětově známá hvězda mi byla taky poměrně dost ukradená... Po této desetidílné jízdě, kterou jsem zhltnul jedním dechem, je pro mě tenhle člověk neskutečná ikona a Chicago vlastně díky jedinému draftu v roce 1984 ovládlo jednu celou dekádu... Do toho obrovský sympaťák Scottie Pippem a další... U některých dílů jsem byl tak nervózní (díky neznalosti tehdejších výsledků), že jsem snad ani nevěřil, že se to všechno odehrálo před více jak dvaceti lety... Klobouk dolů, tohle byla prostě nádherná jízda...
Ip Man (2008)
V originále jedno z nejlepších kung-fu co jsem já osobně viděl. Výborný střih, kamera, hudba, hlavní hrdina a jako jediný ze tří dílu i příběh. Bohužel katastrofální Český dabing sráží tento film a téměř na kolena.
Iron Sky (2012)
Nerozumim...jedna hvězda za to že jsou náckové schopni si ze sebe udělat prdel jinak vodpad....