Oblíbené seriály (8)
Poslední představení (2020)
No toto sa bude ťažko prekonávať. Fenomenálna záležitosť nielen pre fanúšikov basketu. Znova a znova vás zaplavujú emócie a spomienky na tie nočné zápasy, stávate sa jedným s členov legendárnych Bulls. Kyticu ruží tvorcom a sochu Majklovi..
Cosby Show (1984)
Musím podotknúť, že nie som žiadny veľký priaznivec seriálov. Mám rád napätie, akciu, zlé konce. A napriek tomu som videl každú časť Cosby show. Tá rodina ma načisto dostala a nedbal by som stať sa jej členom aspoň na týždeň.Pri poslednom dieli som mal slzy na krajíčku. Moja druhá rodina odišla do nenávratna..
Akta X (1993)
Tešil som sa na každý nový diel ako malé decko na hračku. A takmer vždy som bol spokojný.
Profesionálové (1977)
Toto bol v čase mojej mladosti seriál, keď všetci chlapci z ulice nechali loptu a išli "kukať" Bodieho, Doyla a pana Cowleyho. A vedeli prečo.
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Jeden z prvých slovenských dabingov, ktorý bol lepší ako český. Veľmi sympatické spojenie ostrej blondínky s americkým machom. Vždy si to rád pozriem aj teraz.
Mr. Bean (1990)
Keď som pred rokmi prvý krát videl Beana v scéne v kostole, pochopil som pojem "zomrieť od smiechu".
My z Kačerova (1987)
Jedna z mála kreslených rozprávok, ktoré som si zvykol pozrieť pravidelne aj vďaka perfektnému dabingu.
Dva a půl chlapa (2003)
Seriály veľmi nemusím a tento je jeden z mála, na ktorý sa dokážem pozerať. Najmä vďaka Charliemu..