Recenze (759)
Dům tisíce mrtvol (2003)
Velice bizarní projížďka zámkem hrůzy, který je plný psychopatů libujících si v zabíjení a mučení.
Babe 2: Prasátko ve městě (1998)
Mně to spíše než komedie připadalo jako nepovedený film o Batmanovi se zvířátky. Scény z nočního města si totiž nic nezadaly s temnotou Gothamu.
Horizont události (1997)
Takhle to dopadne, když se Solaris smíchá s Hellraiserem.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Původně jsem tomuto filmu dal 4 hvězdičky, ale po opakovaném shlédnutí jednu hvězdičku odebírám. Mám z Dvou věží totiž pořád více a více pocit, že jim něco chybí. Snad je to tou chybějící atmosférou dílu prvního, snad rozháraností, která je ale vzhledem k předloze pochopitelná. No nevím, snad po dalším shlédnutí ještě hodnocení nesnížím.
Pochoduj nebo zemři (1977)
Doporučuji srovnat s velmi nepovedenou "vandammovkou" Legionář.
Quo Vadis (1951)
Skoro jsem si ukáknul z toho, když jsem uviděl mladého Petera Ustinova v roli Nera zpívat s lyrou v ruce o tom, jak zapálí Řím.
Dobrodružství námořníka Sindibáda (1971)
Celá série o Sindibádovi je jen předzvěst dalších geniálních, už celovečerních, mistrových, animovaných filmů - Čarodějova učně a Honzíka a Mařenky.
Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
Méně atmosférické, hororové a krvavé než Čarodějův učeň ale stejně geniální. Zvláště v momentě přeměny Honzíka v upíří monstrum po získání schopnosti létat, jsem měl jako malý u televize opravdu strach, a to měl být v té chvíli Honzík kladný hrdina.
Čarodějův učeň (1977)
Geniálně atmosférická hororová pohádka se spoustou mrtvých a s ´hektolitry prolité krve´ a to vše v animovaném filmu. Proto věřte,že nejlepší animovaný horor nevznikl v Japonsku, ale u nás. Karel Zeman byl génius.
Final Fantasy: Esence života (2001)
Když se dívám na film, tak od něj čekám, že se pobavím. Jakkoli je toto dílo vizuálně novátorské, je to nuda k uzoufaní.