Recenze (216)
V ráji (2023)
Prekvapujúci film. Vyzerá to tak jednoducho. Ale nakoniec je to sled nie, áno, nie, áno, nie, áno, atď., ten koniec sa vytušiť nedá. Ukazuje to ale akí sú ľudia nevyspytateľný. Podľa popisu to vyzerá na jednoduchý film, ktorý ma tak veľmi nelákal, ale má to v sebe o dosť viac. Za toto jednoznačne plný počet.
57 vteřin (2023)
Zaujímavý nápad cestovania časom.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Pekne spracovaná rozprávka, ktorá určite stojí za pozretie.
Moonfall (2022)
Chvíľami mi to pripomínalo Deň nezávislosti, ale nakoniec sa to vykryštalizovalo na celkom zaujímavé sci-fi, ktoré si zaslúži plný počet.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Čakal som od toho trochu viac, ale na druhej strane, nesklamalo.
Projekt Adam (2022)
Splnilo očakávania. Film sa celkom vydaril. Nie je to nič ťažkotonážne, ale skôr jednoduchšie. Počas filmu sa teda dejú hlavne očakávateľné veci. Aj preto nie plných 5 hviezdičiek.
Spiderhead (2022)
Film nie je ničím výnimočný, na druhej strane, dá sa to pozerať. Nič extra sa ale nedá očakávať a dalo by sa to nazvať takou slabou klasikou, kde sa vlastne nič prepletené nedeje a tá jednoduchoť tohto filmu je až prekvapivá. Pýtalo by si to trochu viac. Ale aspoň ten koniec je taký ako by sa patrilo.
Star Trek: Podivné nové světy - Děti komety (2022) (epizoda)
Toto ma dostalo. Nech robia, čo robia, aj tak to nemá význam. Alebo má?
Star Trek: Podivné nové světy - Duchové Illyrie (2022) (epizoda)
Tu mi chýbalo, že to nebolo dostatočne vysvetlené prečo a ako sa to stalo. Možno to ako vysvetlenie niekomu stačí, ale mne nie.
Star Trek: Podivné nové světy - Elysejské království (2022) (epizoda)
Čiastočne nudná epizóda, ale aspoň to nakoniec dávalo hlavu a pätu, hoci túto časť deja série som očakával s iným koncom.