Recenze (122)
Smrtící instinkt (2005)
Nemělo to být náhodou volné pokračováí Základního instinktu s Ashley Jude v hlavní roli ?
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Něco jiného než minulé díly. Ratner je hodně dobrý v akci ale o hodně horší v emocích a psychologii postav. Docela mně to štvalo u Wolverina (jako obvykle nejlepší ze všech) , u kterého se vůbec nedostává hloubka z minulých dílů. Kdyby šlo o normální komiksový film tak je to za pět. Jako pokračování X-Menů je to slabší. Ale i tak se stává celá trilogie o X-Menech určitě nejlepší trilogií vůbec.
Novodobí Robinsoni (1998)
Doktorka Quinnová v. Bill
The Doors (1991)
Val Kilmer je NAPROSTO ÚCHVATNÝ .
Bronzová koruna (1997) (TV film)
Vladimír Dlouhý je všude kde se objeví skvělý.
Stroj času (2002)
Tenhle film se řadí mezi Ligu vyjimečných,Wild Wild West nebo Van Helsinga, ale narozdíl od nich je neuvěřitelně nudný.
Trainspotting (1996)
Film je pro mně za ctyry ,ale jsou tam moje oblíbené písně (Perfect Day,The Passenger a Lust for Life) a hlavně Ewan Macgregor je dabel.
Noční let (2005)
Normálně bych dal tři hvězdičky.Ale jak McAdams tak Murphy předvádějí dokonalé výkony.
Tombstone (1993)
Největší plus filmu je Val Kilmer.
Všechny moje lásky (2000)
Jedna z nejpovedenějších knižních adaptací.