Recenze (169)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Ježiš to je pizdovina :D Ale ten medvěd... :D
Vzhůru do oblak (2009)
Tohle není jen tak obyčejná pohádka pro děti.. Je dojímavá, je dobrodružná, je procítěná, je vtipná a napínavá...je zkrátka nádherná... Během filmu jsem se smála, plakala, bála i těšila.
Rozum a cit (1995)
Ach, Alan Rickman je zde naprosto dokonalý... Kdo má rád Jane Austenovou, neměl by být zpracováním jejího díla zklamán.
Happy Feet (2006)
Musím se trochu sebrat... Už mě dojímají i kreslení tančící tučnáci...
Benny a Joon (1993)
Z tohohle filmu se pořád nějak nemůžu vzpamatovat... Nebo se nemůžu vzpamatovat z Jonnyho, který je zde krásnější a charismatičtější než kdykoli jindy...? Příběh lásky mentálně postižené Joon a šarmantního blázna Sama prostě žeru!
Zápisník jedné lásky (2004)
Takhle nějak si představuji opravdovou lásku... Až nevkusně romanticky založená část mého já se rozplývá nad tímto snímkem... Ach...
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
"Jsem totiž náměsíčná. Proto chodím spát v botech."
Miluji tě k sežrání (2001)
Nedalo se ani vydržet shlédnout tento úchylný nudně se pachtící hnus dokonce.
Mravenčí polepšovna (2006)
Situaci zachránilo několik okamžiků, které mě opravdu rozesmály. Jinak v podstatě slabota..
Samson a Dalila (2009)
Není potřeba slov, abyste vyjádřili své city. Obzvlášť, když fetujete benzín.