Recenze (50)
Alenka v říši divů (2010)
Burtona fantazie nezná mezí a tento film krásně kombinuje prvky Sweeneyho a Karlíka... A určitě mu právem patří 4 hvězdičky... uvidíme jak se bude hodnocení měnit po druhém shlédnutí.. tohle jsem si vysloveně užil (byl jsem na 3D vezri..:D)
Avatar (2009)
Ten film roste postupně... začátkem jde na tři a držíse jich až do prostředku, potom se začne něco dít, první bitva a jste na 4 a poslední bitva to sebevědomě zvedne na všech pět!
Báječná léta pod psa (1997)
Jeden z mála českých filmů, které by teoreticky měli šanci se prosadit i ve světě. Asi to bude tou *západní* formou režie. A líbilo se mi to dokonce i přes to, že to napsal Viewegh, kterého opravdu nemusím
Beowulf (2007)
Technologicky téměř dokonalé. Pár záběrů není úplně na sto procent, ale jinak je to velmi slušné vizuálno... Co se týče příběhu, je pojat taky docela dobře a i přes jakýsi zlom uprostřed se drží nad průměrem. A poslední bitva s drakem je neuvěřitelná! Zemeckis je jedním z největších režisérů této éry!
Big Lebowski (1998)
To byla taková kokotina... a takové kokotiny já moc rád. A je to od Coenů, což je pro mě další plus. ( Jo a jestli se vám příběh líbil, nebo vás zaujal, tak doporučuji přečíst si knihu Obchodník se smrtí od Hugha Laurieho... je to v lecčems podobný)
Blbý a blbější (1994)
Na mě až moc velká kravina a že toho snesu fakt hodně..!
Božský Bruce (2003)
Další film, který si můžete pustit a něco si u toho vyřizovat...
Constantine (2005)
Dost možná jeden z nejlepších komiksů co jsem kdy viděl!
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Nebýt pár nechutností tak to docela jde... to že to trpí klasickými neduhy takovýchto filmů, jako, že na konci to všechno dobře skončí nějakým poučením a hl. hrdina najde lásku nepočítám mezi zápory..
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Asi už trochu vyčpělé...