Recenze (14)
Čtyři pokoje (1995)
Tarantinova a Rodriguezova povídka, tam není co řešit - prostě super. Ty dvě první na mě působily spíše chaoticky a trapně. Jinak, podle mě slušné a nenáročné odreagování :-)
Valkýra (2008)
podle mě velmi povedený válečný film. Co se týče tohoto žánru dle mého názoru jeden z nejpovedenějších za posldních pár let. Sice se mi v některých částech filmu (spíše na začátku) zdálo, že je děj takový "utáhaný", ale to se ve druhé části filmu změnilo a posledních dvacet minut nemělo chybu...
Simpsonovi (1989) (seriál)
Po zhlédnutí nových řad seriálu je mi nanic:-( .. . z Homera dělají čím dál většího blba a děj prakticky žádný, hoddnocení ***** si Simpsonovi vysloužili svými, podle mě, vrcholnými sériemi 7,8,9 a takovými epizodami, jaká byla například "Homer kacířem"
Forrest Gump (1994)
Naprosto úžasný film, perfektní herecký výkon Toma Hankse, nezapomenutelné hlášky, které zevšedněly a spousty lidí je používají v běžné komunikaci. Geniálně zachycené utrpení lidí ve válce ve Vietnamu, smutek ze ztráty kamaráda, "znovuzrození" poručíka Dana, Forestova naprosto čistá láska k Jenny, tím vším Forrest tak nejak proplouvá ... "život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš" :-)