Recenze (138)
Artušův meč (1999) (TV film)
stoprocentně platí známé cimrmanovské: fáze očekávání a... fáze zklamání. rovněž tak druhá polovina byla stejně slabá jako první. hvězdička je za pěknou morganu. kdyby tvůrci filmu neudělali z merlina senilního zmatkáře, mohly být možná dvě. ale spíš ne.
Sunshine (2007)
dlouhé záběry o ničem, zápletka na úrovni děcka první třídy základní školy. jedna hvězda za hudbu a jedna za efekty.
Sahara (1995) (TV film)
tenhle americký pohled na 2.světovou válku sice nemá kvalitu vojína ryana, ale dívat se na to dá.
BrainStorm (2008) (TV film)
parádní výkon pánů brzobohatého a trojana.
Big Lebowski (1998)
parádní komedie. rozhodně musím vyzkoušet, jak shodit dvě kuželky, které zůstanou stát vzadu po stranách. ale moc optimista nejsem.
Když má muž problémy (1992)
pro tenhle film bylo angažování jacka nicholsona vyloženě škoda. bez něj by to sice byl totální odpad, ale dalo se ušetřit angažováním luďka soboty.
Kasandřin sen (2007)
kam zmizel ten malý brýlatý človíček? výborná detektivka plná zvratů. bravo, pane režisére.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
skvělé čtvrté pokračování! daleko lepší než mnohé dvojky. jinak klasický průběh. aerodynamicky zastřižený poručík john mcclane dostává i rozdává během filmu svůj díl bolesti a krve, aby dobro zvítězilo nad zlem. všechno dobrý, jen pády se mi zdály být z moc velké výšky a nad scénou se stíhačkou jsem se musel pousmát...
Smrtonosná past 3 (1995)
na třetí díl ságy je to dost slušné, i když takováhle honička po telefonech už tu byla.
Spalovač mrtvol (1968)
vynikající sólo rudolfa hrušínského...