Poslední recenze (18)
Jízda švárů (2014)
Kevina Harta zboznujem a bola to sranda .... uprimne som sa zasmial na tych dialogoch... proste pecka 5 Hviezdiciek jednoznacne
Paranormal Activity (2007)
Perfektny koniec , to som fakt necakal. Bal som sa ,mal som zimomriavky . Dobry horor , dobry pribeh.
Bláznovství (2008)
neviem co napisat k tomu filmu ,jedine asi to ze vyvolal vo mne plno pocitov a odraza to co sa naozaj deje