Poslední recenze (7)
Sucker Punch (2011)
Sucker punch je film s dobrou myšlenkou a jsem vřele pro, aby se na plátnech kin objevovalo víc statečných a silných ženských postav…Ale rozhodně ne v takovém podání. Holky pobíhají okolo polonahaté a když v negližé netahají pytle brambor, tak znuděně postávají u bradel, aniž by alespoň předstíraly tanec… Hlavní hrdinka se celý film tváří jako boží umučení a to je tak asi všechno, nějakou odhodlanost či snad sílu vnitřní imaginace byste u ní našli jen těžko. Vizuální stránka stejně jako hudební doprovod je skvělá, ale celkově to do sebe vůbec nezapadá. Zack Snyder by nemusel natočit už vůbec nic, protože pro mě bude už napořád tím skvělým režisérem, co natočil Watchmeny. Na druhou stranu není potřeba plýtvat energií a penězi na podobné sexistické rádoby eposy s oprýskaným „morálním“ poselstvím…
Černá labuť (2010)
Černá labuť je po řemeslné stránce dobře odvedená práce, ale přece jen se nemůžu ubránit dojmu, že místy je to úsilí až moc houževnaté, asi jako Nina snažící se proměnit v temnější já. Samotný přerod v černou labuť je působivý, ale myslím, že by to šlo i bez boření frigidních klišé a hororových prvků. Nechápu čím mohla zaujmout Mila Kunis, asi tak neokoukanou tváří, protože její postava "jediné odvázané" baletky ze souboru je až protivná. Dávám čtyři hvězdy, ale velkou měrou jen kvůli srovnání s ostatní filmovou produkcí...Po vizuální stránce skvělé, po té emoční daleko za Wrestlerem.
Antikrist (2009)
Vizuálně mě tenhle film oslovil, ale dějem nikoli. Pozorování vztahu poznamenaného smrtí dítěte, do něhož se pomalu ale jistě vkrádá šílenství, by samo o sobě ani nebylo tak nezajímavé,...kdyby to vše, mělo co říct i bez zbytečného nánosu přehánění a samoúčelnosti.