Recenze (21)
Život Adèle (2013)
Jako kdyby se tu všechnu nudu snažili tvůrci filmu dohnat pro mě zbytečně natahovanými a doslovnými sexuálními scénami. Všechny ty dlooouhééé scény, pohledy… prokládané mlaskáním, chrčením a sténáním (v celém filmu, nejen během sexu) mi prostě vadilo. Realistické ano, ale tři hodiny sledovatelné pro mě dost obtížně.
Šéfové na zabití (2011)
Poprvé v životě jsem usnula v kině... to mluví za vše...
Vylomeniny (2013) (pořad)
Při každém dílu se skutečně BAVÍM!
Spring Breakers (2012)
Velkej úlet. Na jednu stranu prázdné, na druhou stranu všeříkající. Spring break forever, bitches!
Lepší svět (2010)
Naprosto luxusní depkařina...
Pina (2011)
Uff... Doufala jsem, že se dozvím víc o životě Piny. Moc výrazového tance, moc extatické, moc umělecké, moc... pro taneční fajnšmekry asi ano. Dvě hvězdy za neotřelost a několik moc pěkných tanečních scén.
Varieté (2010)
V kategorii hudebních oddechovek dávám 4*. Děj je sice místy až otravně předvídatelný, Cher mě nezaujala, ale film má atmosféru, je koukatelný, Christina zpívá i tančí výborně a dokazuje, že zvládne i něco málo z herectví. Tleskám a těším se na její další filmový počin!
Třináctka (2003)
Dala bych 3*, ale protože jsem se ve filmu nejednou zhlédla, musím dát 4. Ach jo.
Hanebný pancharti (2009)
Výborný herecký výkony, skvostná kamera, scény klasickej Tarantino :o) ale film roku to pro mě není...
Stalker (1979)
Hodně jsem se rozhodovala, jestli dám dvě, nebo čtyři hvězdy... pro mě hodně rozporuplné - děj téměř žádný, vše rozvleklé, ponuré, lyrické... na druhou stranu vidím Stalkera jako hodně originální a svým způsobem "napínavý" kousek... pro mě to bylo trochu jako Záhada Blair Witch - pořád jsem čekala, co se bude dít, a to mě fakt děsilo... hodně zvláštní a člověk na takový typ filmu musí být zkrátka naladěn... a já byla.