Recenze (9)
Nabarvené ptáče (2019)
Explicitně ukázanýho násilí je tam míň než v jinech filmech. Jen kvůli filmovému podání mnohem víc doléhá a působí na diváka. Mě to teda roztřelilo, jakej silnější příběh než ztrátu víry ve vlastní rodiče a přizpůsobení se vzájemným zrůdnostem bych si moh představit? Tarantino točí filmy s mnohem víc násilím, ale vyznívá úplně jinak, vlastně to bývá divákovi úplně jedno. Tady je to jinak. Záleží na vás jestli budete dostatečně vnímaví, není tam nic moc zbytečně navíc.
O čem nemluví, když mluví o lásce (2013)
Já nevim, ale přiblížit nekonečné chození po chodbách asi nebylo hlavním motivem filmu, přesto si ho nejvíc pamatuju. Dlouhé scény ničemu nepomáhají, v postavách jsem se ztrácel a barvité vidění světa nezachytil. Nechápu, že borka necití vedle sebe kouřící osobu.
Quality Time (2017)
Originální, zábavné a inspirující. První příběh má jednoduchou myšlenku, ale zpracování tomu dává další rozměr - Koen, Koen, Koen! Ham and Milk! Who is uncle Ben? Druhý příběh - geniální podání inspirované mapami z počítačových her. Třetí příběh je krásně pohádkový. Čtvrtý je ujeté intermezzo před konečně tradiční povídkou v pátém příběhu. Každý příběh má svůj styl a díky tomu nevadí náročnější podání. Skvěle jsem se bavil.
Pohraniční pásmo (2000)
Příběh o zabíjení, vztazích a válce. Netradičně formou kriminálního vyšetřování, což film oživilo a odlišilo od podobně laděných snímků. Vyprávěno sice ve flashbacích, ale takřka lineárně. Vyšetřování vnáší další pohledy na problematiku války v Korei. Takřka dokonalý biják.
Zbav se svých miláčků (2013)
Středněproudně vyvážená povídka o veselých začátcích umělce. Na dnešní poměry zbytečně nešokuje, přesto je bouřlivá a přitáhne. 10 minutek navíc pro lepší vykreslení postav by pomohlo. Radcliff bohužel nee, Macháček hadr. M.C.Hall taky nic moc. Lucien Carr výborný, po přečtení něco historických faktů, škoda že se film nedrží víc jeho verze o neposkrvněnosti Davidem.
Nevinnost (2011)
Občas je to od Hřebejka moc na dřeň, občas je to od Hřebejka moc po lopatě, ale pořád je to nad průměrem soudobých českých filmů.
Strom života (2011)
Jaké umění? Jaká filozofie? Film plný obyčejných věcí, na které větší část života nemí čas nebo chuť vnímat. Krásně natočeno. Vynechal bych dinosaury, ti působí opravdu trapně. A když koukáte na Batmana, taky hledáte poselství? Jdu si zaskákat na plechovce.
Rychlý běžec (2001)
Eskymácká lovestory s mravním ponaučením. Tak nějak mnohem kvalitnější než z Holywoodu. Ani dlouhá stopáž a málo dialogů nenudí. Pěkný brejle.
Svatá čtveřice (2012)
Příjemná bakalářská povídka v netradční stopáži. Do kina opravdu ne, ale v televizi stokrát lepší než silvestrovskej koktelj.