Recenze (497)
Postřižiny (1980)
Další skvostné dílo. Dvojice Hrabal-Menzel opět zabodovala na plné čáře. Pan Hanzlík svou roli zahrál jako bůh. 5 hvězd.
Slavnosti sněženek (1983)
Menzel Hrabala umí a toto je jeden z nejlepších v dané kategorii. Klasika. 5 hvězd. Rád se na to kdykoliv podívám a bavím se vždy stejně dobře. Pan Menzel snad musel být synem pana Hrabala, jinak to nevidím.
Někdo to rád horké (1959)
Skvělý film, protože nikdo není dokonalý (Nobody's perfect). Dávám 5 hvězd, je to klasika a Marilyn Monroe k tomu.
Avatar (2009)
Po technické stránce (efekty, provedení) dávám v této době 6 hvězdiček. Po obsahové stránce (příběh, postavy) dávám 4 hvězdy. Průměrně tedy 5 hvězd. Záruka = u tohoto filmu se nebudete nudit (jako u většiny filmů pana Jamese Camerona, který zná recept proti nudě).
Věc (1982)
Jením slovem - vynikající. Nutno vidět. Není mnoho filmů, které mne připoutaly k obrazovce a nedovolily odejít ani na WC. Toto je jeden z nich. Musím dodat, že jsem seděl jsem před vypnutou TV, ještě chvíli po skončení filmu. Dávám 5 hvězd.
Sám doma (1990)
Asi nejlepší role Macaulaye Culkina. Rovněž nejlepší díl celé "série". Mezi dětskými/pohádkovými/vánočními příběhy patří tento mezi mé nejoblíbenější. Dávám 5 hvězd.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Co věta to hláška. Nebo se snad mýlím? Každopádně jde o kultovní film a jako takový si ode mne zaslouží plné hodnocení 5 hvězdičkami. Polemizovat o mravní, kulturní, duchovní, umělecké nebo jiné hodnotě tohoto filmu nemá smysl a aspoň jednu "hlášku" z tohoto díla by vám řekl i žák první třídy základní školy.
Interstate 60 (2002)
Takové nenápadné a přesto zajímavé dílko. Nutí Vás to totiž přemýšlet o tom co jste a co tu děláte. Film se dotkne snad všech citlivých problémů dneška. Nevím, kolik byl rozpočet tohoto filmu, ale tržby musely být o hodně větší. Důkaz, že i dnes se dá natočit zajímavé "road movie" s jedním červeným autem, slušným scénářem a dobrými herci. Určitě příjemné překvapení a dá se to vidět i víckrát. Dávám 5 hvězd.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Trávníček - Šafránková ve vrcholné pohádkové formě. K tomu jim skvěle sekundují i ostatní herci. A božský Kája - Kdepak ty ptáčku hnízdo máš? Mezi pohádkami patří tato mezi mé favority. Dávám 5 hvězd.
Život je krásný (1997)
Kéž bych i já měl takové rodiče jako jsou tito v tomto filmu...Neuvěřitelně lidský snímek. Ale válka je vůl. Pět hvězd.