Oblíbené filmy (8)
Od soumraku do úsvitu (1996)
Naprosto dokonalej film! Výbornej Clooney s Tarantinem a nádherná Salma Hayek. Naprostá ptákovina. Ale totálně suprová.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Pátek třináctého 7 (1988)
Hellraiser III: Peklo na Zemi (1992)
Třetí díl "Špendlíkové hlavičky" skoro každý odsuzuje. Mě ale bavil hodně! Nejlepší scéna je masakr v disco clubu.