Recenze (67)
Gravitace (2013)
no, dufam ze konecne sa reziseri chytia sance a budu plodit podobne Realne filmy v otvorenom vesmire, dokazal by som to pozerat aj 100hodin nonstop , cely film bol vskutku velmi realny aj ked som vo vesmire nebol :D...... kiezby sa do niecoho podbneho pustil este raz Stanley K. a zrobil remake svojho slavneho diela resp, zrucny reziser... film bol uzas, 2 projekcia nutna :))
Big Lebowski (1998)
slzy smiechu hovoria za vsetko ... kult :-)
Věc (1982)
aj po 5tich kouknuti, ma to neomrzelo, scifi-lad-tma-atmosefra-zima, nieje o com :>
Návrat do budoucnosti III (1990)
mozno o kvapku lepsi ako I . super zakoncenie seeeerie
Návrat do budoucnosti (1985)
po 10 rokoch stale nasup :))
Propast (1989)
hodnotit scifi filmy nemozem kedze objektivita sa straca, navyse ak je tam prvok vseobecneho dobra.... kazdopadne je to skvely film po vsetkych strankach...
Sunshine (2007)
asi neobjektivnych 5 * ale ked ja si nemozem pomoct :).....the Size.....
Rychle a zběsile 5 (2011)
teda to bol naklad :)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jsem Wolf a resim problemy :)) a dalsich x desiatok scen ktore proste tu budu navzdy :))
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Tak teda pattern cislo 2 pred bondovky, dobrodruzne a aj akcne filmy.... Alfred diky :)