Recenze (67)
Gravitace (2013)
no, dufam ze konecne sa reziseri chytia sance a budu plodit podobne Realne filmy v otvorenom vesmire, dokazal by som to pozerat aj 100hodin nonstop , cely film bol vskutku velmi realny aj ked som vo vesmire nebol :D...... kiezby sa do niecoho podbneho pustil este raz Stanley K. a zrobil remake svojho slavneho diela resp, zrucny reziser... film bol uzas, 2 projekcia nutna :))
Big Lebowski (1998)
slzy smiechu hovoria za vsetko ... kult :-)
Avengers (2012)
3d- damynecitat- kktina ...^ 2 pribeh - v rmaci zanru asi 3 * akcia - mohla by byt za 5 ale to 3d ,ach jaj .. 4 celkovy dojem nic moc, celkom povrchne,strasne vela stupidnych akoze vtipov aj ked 'hulk' a iron par x zaflipovali fajn 3,5 * neviem preco ale stale to porovnavam s dark knight a hold zatial nema narok nic :>
Věc (1982)
aj po 5tich kouknuti, ma to neomrzelo, scifi-lad-tma-atmosefra-zima, nieje o com :>
Návrat do budoucnosti III (1990)
mozno o kvapku lepsi ako I . super zakoncenie seeeerie
Návrat do budoucnosti II (1989)
hmm druhy diel nic moc aj ked obaja herci stale vyborny , pribeh a prostredie nic pre mna :>
Návrat do budoucnosti (1985)
po 10 rokoch stale nasup :))
Ocelová pěst (2011)
roboty fajn , pribeh nic moc , vela zbytocneho rodinnych sraciek,,ale nieco tam je ..,,3* max..
V jako Vendeta (2005)
kiezby sa nieco podobne odohralo aj real a nie ibana platne...kazdopadne zaujal a tema je za 100* ,,takze fajn :)
Propast (1989)
hodnotit scifi filmy nemozem kedze objektivita sa straca, navyse ak je tam prvok vseobecneho dobra.... kazdopadne je to skvely film po vsetkych strankach...