Poslední recenze (30)
Moulin Rouge (2001)
ach, ten soundtrack... brilantní!!!
Millerovi na tripu (2013)
Nejprve jsem chtěla dát 4*, ale po odchodu z kina jsem musela na film stále myslet a chvílemi se pochechtávat... Dokonce jsem měla nutkání jít na to do kina po druhé (což jsem hned druhý den udělala) a je to výborná komedie, tak proč ne 5*...
Scrat's Continental Crack Up (2010)
ty zářezy úplně na konci nemají chybu...
Poslední deníček (1)
...
Pouta - Lukáš Latinák !!!