Recenze (308)
Vzácné zboží (2003)
Taký výcvik Santa Clausov nie je vôbec jednoduchá vec.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Ó môj bože. Opísať moje negatívne pocity z tohto filmu je veľmi ťažké. Len pár postrehov: zbytočne dlhý film na rozoberanie debility hlavnej postavy (a.k.a. Julia), ktorá pri každom úsmeve vyzerala ako maska. Kto mal ešte chuť chytiť ju pod krk a dať jej pár faciek?
Rudá Sonja (1985)
Wau. Uh. Je to rozhodne zaujímavé, aj tie papundeklové kostými niektorých postáv. Arnie bol taký nearnieovský a Brigitte dosť "prkená". Lenže fantasy zbožňujem, takže som tam našla tých pár kladov.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Vizuálna stránka je priam úžasná, ale obsah mierne zaostáva. Aspoň to tú knižnú sériu neponížilo a bola ušetrená utrpenia svojich literárnych kolegov.
Čarodějův učeň (2010)
Nič, iba špičkové efekty a Monica Belluci. Hlava Jaya Baruchela vítaná.
Sociální síť (2010)
Moje očakávania boli privysoké (ani sa nečudujem, po tej samej chvále a vynášania tohto filmu do nebies) a žiaľ nesplnené.
Otome jókai Zakuro (2010) (seriál)
Príjemné prekvapenie. Je to zábavné a milé...aspoň pre mňa.
Planzet (2010)
Au!
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Takýto spin-off, si 30 days of night nezaslúžil.
Kuragehime (2010) (seriál)
Prečo také vysoké hodnotenie po prvých dvoch dieloch? Jednoducho mi to sadlo a zabavilo ma. Po tých všetkých "releasoch" je to príjemné osvieženie.