Recenze (1 315)
Absolvent (1967)
Začíná to zajímavě, vtipně, s příjemnou hudbou.. Z pomalu zamotávajícího se děje se ale bohužel po hodině filmu začne vytrácet jakákoliv logika a celé se to začíná ubírat směrem, kterému jsem nemohl uvěřit, respektive nemohl jsem uvěřit, že to tvůrci takhle hrozivě pokazili. To, kam to celé směřovalo, jsem zkrátka nepobral. Úplně blbé až debilní rozuzlení, nelogicky a téměř extrémně zkratkovitě jednající postavy a samozřejmě happy-end, jak se patří.... No, fakt hrozná škoda, protože asi hodinu mě to dobře, možná i skvěle, bavilo.. Ale nedokážu pochopit, co je na tomhle filmu tak strašně fascinujícího, že má 87%!!! Nezaslouží takové hodnocení absolutně za nic!!!
...a bude hůř (2007)
Tak tedy, čekal sem trochu víc. Čekal sem aspoň něco.. Ale ono téměř nic. Jen několik zajímavých momentů. Takový hodně slabý český Trainspotting za železnou oponou..jakože amatérsky natočený..protknutý občas nějakým tím názorovým klišé... Nejlepší na tom všem je konec se skladbou na pozadí titulků.. Ta mě trošku obměkčila a donutila darovat druhou hvězdu! Ale vzhledem k místnímu hodnocení to je pro mě veliké zklamání..
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Nějakou dobu už jsem to neviděl, ale vzpomínám, že mě tato komedie mnohokrát pobavila. Vzpomínám na jeden Venturův vtip na adresu nepřátelského ´´kolegy´´ policajta, který zašlápl švába před zraky všechnu zvířenu milujícího a respektujícího Ace. ´´Předně si probereme motiv.. Vrah si v tomto případě všiml velikosti broukova údu a to ho dohnalo k ukrutné závisti...´´ :-))
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Je tam pár supr scének, kerý mě neskutečně rozchechtaly, ale celkově je to horší než první díl...
Acid House (1998)
Setkávám se tu se srovnáním s Trainspottingem.. Proč? To je uplně zbytečný.. Nesrovnávejte, jen se bavte (popř. nebavte) ..je to ujetej prasáckej třípovídkovej šleh.. Někomu tohle prostě nesedí, mě to bavilo.
Adamova jablka (2005)
Je to vlastně ukrutná blbost... Ale nenudil jsem se. Párkrát se i dobře zasmál. Podivínský scénář hezky vhodně dotvářejí podivínské role všech zúčastněných a tak je potřeba to brát. Tedy jako takovou podivínskou tragikomedii. Nevím jestli to má něco někomu říci, ale i když tenhle snímek není pro všechny, svůj smysl má. Může mít.. Asi... Chci říct, dokážu pochopit, že si z toho někdo něco vezme. Záleží na rozpoložení.
Aein (2005)
Nejde o typ filmu, podívanou tohoto druhu (eroticko-romantický) můžu, ale v tomto případě to bylo takové mdlé, takové prostě laciné, tedy v některých chvílích, ne celkově.. Ale prostě nemůžu hodnotit líp, to by mě musel tento snímek zaujmout víc.. a potenciál tam vcelku byl.. Nejzajímavější část je z mého pohledu posledních 15-20 minut.
Africké kočky: Království odvahy (2011)
Kdo má rád kočičky, přijde si opravdu na své! Jen mě mrzí, že je to pojato trochu infantilně. Ale ty obrázky, záběry, příroda...prostě úžasné!! Nádhera! Vždycky jsem obdivoval tyhle šelmy, predátory, lovce, tyhle zvířecí válečníky a dobyvatele..
Aftersun (2022)
Pocitovka, bez děje, zajímavá kamera, nápaditý záběry, pár dobrých momentů a hodně náznaků, co mě nikam nedovedly.
Ahoj, Terezko (2001)
Hodně ponurý a depresivní film o jedné dospívající dívce z jednoho polského sídliště. Ale jak už tu někdo podotkl, škoda toho jednoduchého příběhu, resp. absence něčeho hlubšího nebo zajímavějšího v ději jako takovém. Určitě stojí tento snímek za vidění. Čekal jsem tak nějak matné herecké výkony, ale byl jsem docela mile překvapen. Až na výjimky.