Recenze (46)
Dům hrůzy (1959)
HOROR?? Nie detektívka, ktorá vás bude držať v napätí, aj keď budete vedieť ako to dopadne ;-)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Po prvom zhliadnutí som dal tomuto filmu 1*, proste ma to nebavilo, ale až po druhom pozretí som sa bavil až tak že svoje hodnotenie upravujem na 5* :)
Rychlá akce (2008)
V tomto filme je všetko na HOVNO!! A tie "špeciálne" jednotky no strach !!! Vysoko neodporúčam
Hvězdná brána: Pravdivý příběh (2006)
Bonus, kde sa nám fanúšikom StarGate len potvrdiili teórie, na ktorých to zakladalo, a preto mám ďalší dôvod pozrieť SG znova a znova :-)!
Hvězdná brána: Archa pravdy (2008)
Pre tých čo nevideli koniec SG-1 tak asi bude sklamaný, ale pre mňa výborné vyvrcholenie boja s Orájmi :-)
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Pekné ukončenie vlády goaldov aj keď Baala(Cliff Simon) mi bolo trochu ľúto, lebo on je proste si ho človek obľúby, mohlo tam byť viacej O´neilla a určite lepšie a aj dlhšie.............. ale pre nefanúšikov STARGATE to asi bude len nejaké podivné sci-fi! Pre mňa 89%
Push (2009)
Len ďalší film s ľuďmi so superschopnostiami, ktoré až tak super nevyzerali až na odrážanie guliek a manevrovnie so zbraňami vo vzduchu! Pre mňa 50%
Stmívání (2008)
Nepozerať, len ak máte 13 ročnú priateľku a chcete od nej sex !! :D
Delta fór (2007)
1 z mnohých novodobých komédií, ktoré mi prídu trápne a nudné, ale sem tam som sa pousmial! Pre mňa 15%
Iron Man (2008)
Akčny film, ktorý vás celkom chytí, dobre herecké výkony hlavne Robert Downey, ktorý mi pripomínal skôr MacGyvera :) ,a keď na koci filmu povedal že on je Iron man tak som sa asi prvý krát zasmial, ináč to bolo také "suché" . pre mňa 75%