Recenze (46)
Souboj Titánů (2010)
Osobne sa mi to páčilo, aj keď neustála akcia mi prišla až zbytočná, malo sa to nechať v kľude rozbehnúť..
Legie (2010)
Obrovské sklamanie, od filmu som čakal viac...... 1* za babku :)
Sherlock Holmes (2009)
Tak pri 2 hodinách som sa nenudil ani chvíľu, dialógy vtipné robené Housáckym štýlom a kde neboli vtipné dialógy tak boli skvelé akčné scény, jednoznačne jeden z najlepších filmov roku 2009
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Bear je borec, co dodat, iba ze ma pestry jedálný listok :D
Pozemšťan (2007)
Sci-Fi zobrané z iného pohľadu, ktoré mňa zaujalo, aj keď sa celý film odohráva v jednej miestnosti a len "kecajú" tak vás to určite zabaví, zaujme a tých 87 minút prejde ako voda
Postal (2007)
Stupidný masaker , ktorý je určený pre hráčov (takže aj mňa) a preto vás(mňa) určite zabaví...
Resident Evil: Zánik (2007)
Urcite najlepsi diel, pri ktorom sa pobavíte....
Invaze (2007)
Nič extra, ale ani 1 minútku som sa nenudil...
Pink Floyd: The Wall (1982)
Zatiaľ nehodnotim, lebo som z toho filmu v prdeli ;-), doporucujem
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Dost ma to zajalo, uz len kvôli tomu ze to je StarGate. Ale ono je to aj tak uzasne, skvela rucna kamare, detajli na tvare omnoho viac pritlacaju na city co sa mi paci, skvela hudba zatial najlespsia zo vsetkych SG, Skvele efekty, prostredie lod ale zas nepacili sa mi hataky :-(, zatial iba 5* ;-)