Recenze (11)
Bitva u Midway (2019)
Po velmi dlouhé době poctivý a vůbec celým svým zaměřením čistě válečný film. Velmi mile překvapení. Obrovská spokojenost. Bál jsem se kýče, ale všeho bylo s mírou. Podle mě opravdu jen pro fandy válečných filmů, ale zato super
Příchozí (2016)
Nikdy jsem nejel z kina tak rozebranej. Určitě jeden z nej filmů poslední doby. Mít husi kůži jen z pár záběrů. A ten konec, když vám to dojde...
Ženy v běhu (2019)
Velké překvapení. Takhle jsem se dlouho srdečně nezasmál. A celé kino se mnou. Moc milý film
MOST! (2019) (seriál)
Prostě pecka
Venom (2018)
Slabota a velké zklamání.
Blade Runner 2049 (2017)
Opět super. Tenhle režisér je genius a filmy prostě dělá jinak. Atmosféra, kamera a ta hudba...
Grizzly zabiják (2015)
Skutečná sračka. Banda debilů utíká před pořád řvoucím medvědem a střílí místo do něj do stromů. I plameny jsou digitální.... strašný céčko
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Několikrát jsem se zasmál a to je vše .... Opět velké očekávání a velké zklamaní. Seth Rogen si prostě udělal radost, ale na plátně to nefungovalo. O něco lepší než Peggovo Na konci světa .....
U Konce světa (2013)
Za mě v poslední době největší zklamaní. Když jsem se ani po 20 minutě nesmál, tušil jsem zradu. Film je více než komedií dramatem se zvláštní sci-fi vyústěním. Opravdu nic moc. Škoda
Na Hromnice o den více (1993)
Asi můj vůbec nej film. Krásně natočené, vtipné, chytré, milé. Výborný nápad, který byl využit na 200%. Po každém shlédnutí se cítím nějak šťastnější.