Recenze (62)
Carrie (2013)
Carrie to na konci slusne rozjela ! Vubec se s tim nesrala.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Připadalo mě, že jsem měl být tímto filmem uražen a brán za úplnýho blbce. To si vážně myslí, že to někdo bude brát vážne kdyby ty prachy radši dali do kopy, a udělali jeden pořádnej film. To bych zvládl líp v malování.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Dvojtečka, velké kolečko ! Nemám k tomu víc co dodat.
Útok na Bílý dům (2013)
Já jenom sakra doufám, že to není jednoduchý jak v tom filmu !
Poslední vládce větru (2010)
2* za živly zbytek odpad.
Našrot (2013)
Ti co dávaj 1 az 2 * jsou asi stejní jako ti šprti tam ! Byla to prostě prdel jak se patří, nevím ani u čeho jsem se tak nasmál za poslední dobu.
Záhada Hory mrtvých (2013)
Jak mohl tento režisér vymyslet něco, takovýho jako toto ! Stačilo by úplně, aby to skončilo tou lavinou ,protože co následuje po tom tak nás jen krmijou !
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Film težce bez duše ... nemá nic akorát pěknou vyzualiazaci !
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Konečně, Vám hloupým a slepým ovcím, někdo otevřel oči ! Má můj respekt ! A hlavně si myslím , že to má nějakou váhu a hlavně positivní reakci na krátký pořad, ze kterýho vzešlo tohle šílenství.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Nuda nebavilo mě to ani chvilku .. něco tam chybělo