Recenze (88)
Top Gun: Maverick (2022)
Zatím emočně pro mě nejlépe zvládnutý film.. Cruise jako pokračování Top Gunu zde exceluje a díky jeho zkušenostem v lítání (viz. 1.díl) patří mezi nejlepší letce.. Celkově tam figuruje dobrý scénář, výborný soundtrack, zvuk stíhaček (repráky 7+1), napětí, a hlavně Tom Cruise.. Jsou jen tři filmy u kterých jsem zatím ronil slzy a to byl Pearl Harbor (2001), Klepání na nebeskou bránu (1997) a tady tento Maverick..
První rytíř (1995)
Skvělý scénář.. Film ve mě něco zanechal, což je dobre.. Vyzdvihuju hudbu (soundtrack), herecké obsazení a originalitu příběhu.. Malagant a Artuš zůstane v srdcích nás všech po dlouhou dobu..
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Pohádka o nevinné mladé dívce, které dopomohly ke štěstí 3 oříšky... Bez nich by nepoznala prince.. Z toho vyplývá, že bez luxusu se člověk nedostane tam kam by chtěl, a sny se rozplynou jak pára nad hrncem.. Jinak nejlepší hudební pohádkový skladatel Karel Svoboda dodal tomuto filmu hodně a celkově se tu sešlo hodně pozitiv včetně výborných herců (Safrankova, Trávníček, Menšík, Libiček, nebo Růžičková)...
Bohemian Rhapsody (2018)
Precizně zvládnutý životopisny film, plnych Freddieho skladeb... Pozdvihl bych kameramana, který hlavně na koncertech si parádně pohrál s 3D pohledy.. Herec Rami Malek to zahrál na jedničku a Určitě kino dodá 100% zážitek, film mohu jen doporučit.. Za mě 100%...
Milenky - Epizoda 12 (2018) (epizoda)
Tento poslední díl byl tak dobrej, že musim zvedat hodnocení na plný počet...
Dunkerk (2017)
Chris Nolan opět nezklamal... Jeho styl režie je zcela jiný, než u ostatních... Dle mýho natočil válečný film co nejvíc reálněji a co nejvíc hlouběji šel do detailů, aby si každý divák vychutnal tu atmosféru z války... Samozřejmě natočil to po svém, kdy divák občas i musí zapřemýšlet, ale chtěl bych pochválit výkony herců pilotního nasazení, hlavně Hardyho a jeho kolegy Jacka Lowdena, protože ti byli super... Jinak film si drží od začátku do konce stejné tempo, protože nezačíná nijak, jde to rovnou do děje události filmu.......
Věčně mladá (2015)
Zavzpomínal jsem na svou první lásku, která se strašně podobala Blake Lively. Takže rád koukám na její filmy, ale v tomto ji ta role sedla skvěle, velice dobrý příběh, kdy jsem si představil, že jsem dopadl jako ten Harrison Ford. Takže perfektní film. Časem zase shlédnu.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Leo, Leo, na co sáhneš, to se mění ve zlato. Neskutečně dobrý herec... Od Titaniku hraje líp a líp... Bravo chlape
Ed Wood (1994)
Kokain a Ed Wood nejlepší Deppove role... Svůj herecky um zde ukázal v nejlepším světle...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nejlepší díl ze serie... hodně dobře natočeno... Hardy a Theron dobre zahrali...