Recenze (88)
Top Gun: Maverick (2022)
Zatím emočně pro mě nejlépe zvládnutý film.. Cruise jako pokračování Top Gunu zde exceluje a díky jeho zkušenostem v lítání (viz. 1.díl) patří mezi nejlepší letce.. Celkově tam figuruje dobrý scénář, výborný soundtrack, zvuk stíhaček (repráky 7+1), napětí, a hlavně Tom Cruise.. Jsou jen tři filmy u kterých jsem zatím ronil slzy a to byl Pearl Harbor (2001), Klepání na nebeskou bránu (1997) a tady tento Maverick..
Tajemství: Odvaha snít (2020)
Pěkný film.. Po dlouhé době jsem viděl Katie Holmes.. Naposledy v Dawsonuv svět.. Hraje stále dobře.. Už na ní jde vidět stárnutí a starosti z reálného života, ale stále si drží herecký um.. Za mě i pěkný příběh..
Bohemian Rhapsody (2018)
Precizně zvládnutý životopisny film, plnych Freddieho skladeb... Pozdvihl bych kameramana, který hlavně na koncertech si parádně pohrál s 3D pohledy.. Herec Rami Malek to zahrál na jedničku a Určitě kino dodá 100% zážitek, film mohu jen doporučit.. Za mě 100%...
Milenky - Epizoda 11 (2018) (epizoda)
Je to seriál o ženách, které jsou atraktivní, ale jak již napovídá nazev jsou to prostě milenky... Nejspíš nejsou typy na vztah z pohledu chlapa.. Proto chlapi s nimi hází a ojebavaji je... Timto směrem se stále táhnou tyto díly, ale celkově je to natočeno na výbornou.. Elita SK herců v nejlepší formě v dobrém scénáři... 80%
Milenky - Epizoda 12 (2018) (epizoda)
Tento poslední díl byl tak dobrej, že musim zvedat hodnocení na plný počet...
Dunkerk (2017)
Chris Nolan opět nezklamal... Jeho styl režie je zcela jiný, než u ostatních... Dle mýho natočil válečný film co nejvíc reálněji a co nejvíc hlouběji šel do detailů, aby si každý divák vychutnal tu atmosféru z války... Samozřejmě natočil to po svém, kdy divák občas i musí zapřemýšlet, ale chtěl bych pochválit výkony herců pilotního nasazení, hlavně Hardyho a jeho kolegy Jacka Lowdena, protože ti byli super... Jinak film si drží od začátku do konce stejné tempo, protože nezačíná nijak, jde to rovnou do děje události filmu.......
Kráska a zvíře (2017)
Když pominu písně, ktere se mi nelíbily, tak je to celkově hodně povedený snímek.. Hlavně mi tam seděla herečka Emma Watson.. Šlo vidět že je zkušená herečka a romanticky tam zahrála dobře.. + se mi líbilo zpracování příběhu a vizualni hudba.. 80%
Mumie (2017)
Nedělovečerní oddychovka...
Všechno nebo nic (2017)
Překvapení roku, ale musím pozdvihnout herecký výkon Táni Pauhofove... Je těžký zahrát roli, kde fungujou city a musí to vypadat přirozeně... Je vidět, že je to zkušená herečka... Jinak dobrý příběh, zvlášť hodí se na dnešní dobu... 4*
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Tak trochu to Zack Snyder pokašlal. Pro diváky co vypnou mozek a koukaj na cca 3oj hodinovou akčnarnu ok, ale nic jinýho v tom se hledat nedá. Muž z oceli byl ještě na hranici dobryho příběhu, poznávání, a dospívání. Ale dvojka už je typická vizuálně temná oddychovka plná akčních scén. Je to velká škoda, protože v hl.roli s Batmanem to mohlo být lépe podáno a pokochali by se i náročnější diváci. Pro mě slabší 3* Snyder zklamal. Na jeho kvalitu byl tento film slabý jak lipovy čaj.