Recenze (88)
Mechanický pomeranč (1971)
velmi šílené Drama, ztrhující příběh, který je neskutečně dokonalý a zvrácený...
Pohřben zaživa (2010)
vyníkající práce s kamerou, skvělý Raynolds, ještě když se mu v rakvi objevilo během filmu jedno z nejhnusnějších stvoření... konec filmu jsem opravdu nečekal, a fakt mě dostal...
Neřízená střela (2010)
já tento film viděl úplně jinak, pro mě nezábavné, nehumorné... začátek filmu se ještě dal, ale pak to byla strašně vážná nuda, absolutně o ničem... britský humor mi nějak nesedl... jediné co stálo za povšimnutí a co mi z toho filmu utklo v paměti, byla Emily Blunt... podle mě zbytek herců se strašně přetvařovalo, jakoby hráli něco co neumí...
Jak si zasloužit princeznu (1994)
mi se ten děj líbil, je to taká pohádka o zradě, chamtivosti a lásce, dobře natočeno, dobří herci a hudba - Ivan Hlas, super...
Teta (1987) (seriál)
seriál mého mládí... mělo to výbornou strašidelnou atmosféru, herecké výkony se mi líbily, a určitě v 80tých letech jeden z povedených hororových seriálů...
Stan Helsing (2009)
nějaký ten humor tam byl, ale spíše trapárna, 2*
Hugo a jeho velký objev (2011)
Oscarů 5 : vizuální efekty, mix zvuku, úprava zvuku, výprava - Dante Ferretti a Francesca Lo Schiavo, kamera - Robert Richardson... + měl 11 nominací na Oscara... dojmy z filmu mám pozitivní, ale vyhrál zaslouženě po technické stránce, která byla výborná... a pro mě asi nejlepší hrané 3D...
Plamen a Citron (2008)
Vyníkající Drama, plné zvratů, z období konce 2. světové války... děj se odehrává v Dánsku v Kodani... natočeno to bylo výborně, pro mě jeden z nejlepších filmů od Madsena....