Recenze (93)
Někdo to rád blond (2004)
Souhlasím s Winnfield(em). Pohodová oddychovka u které jsem se pobavila. Spoustu vtipných scén si pamatuju dodnes :-)
Občanská výchova (2004)
Obsahuje SPOILER. Film se mi líbil hodně, jen mě zkrátka zklamal konec. Celou dobu se ti tři nesou v duchu "Jsme chudí ale snažíme se změnit svět" nebo já nevím co. A nakonec scéna v jistě drahých oblecích, na jachtě. Proč? O tohle jim přece nešlo, to, že se ten chlap zázrakem změnil ... budiž. Ale oni přece mohli dále pokračovat v jejich životech, které žili než se stal onen incident.
Pach krve (2003)
Pěkné úvodní titulky - seznámení s "mutanty". Pak se to zvrtne v typickou teenagerovskou vyvražďovačku a můžete celkem lehce předpovědět KDO přežije :-) Ale něco do sebe to mělo :P
Pan Osamělý (2007)
Byl to podivný film. Byl by to i dobrý nápad, ale po chvíli jsem se začala nudit a jednu hvězdičku dávám jen za Michaela Jacksona.
Partička (2009) (pořad)
Jelikož navštěvuji "impropředstavení" jmenuji konkrétně např. improsoubor ostr.už.i.ny musím konstatovat, že tohle by mohl být jejich hodně slabý odvar. Prakticky o ničem a skoro nevtipné scénky. Možná jsou to dobří herci, ale zábavně zaimprovizovat je umění, které zřejmě nikdo tam neovládá.
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
Příšerná nuda, nemá to spád, celý díl sledujeme, jak se parta Asiatů honí za míčem. Achjo.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Po velkém očekávání přišlo spíš velké zklamání. Nevýrazné postavy, všechny věci rozebrány tak nějak okrajově. Než se divák mohl stihnout ztotožnit s nějakým momentem, hned následoval další a dalsi a najednou vas zaplavila spousta nepodstatnych scen az donkonce filmu. Povídku jsem nečetla , jen mě udivovalo a nejspíš i vadilo, že buttonovo mládnutí nikomu nepřipadalo divne. Resp. Tohle byla prece nejdulezitejsi podstata filmu na kterou se jakoby nebral ohled. Pokus o humor s bleskem 0*.
Pod vlivem lásky (2008)
Myslím, že je to pro mě jeden z nejdelších filmů, který jsem viděla a přitom... jsem se vůbec nenudila! Nějakým zázrakem to vtáhne do děje a do konce jsem prostě musela dokoukat.
Pokoj 1408 (2007)
Být na Michaelově místě, jsem blázen do konce života...
Poslední dům nalevo (2009)
2* a tričtvrtě... myslím, že se to trochu protahovalo...