Recenze (28)
Minions & More 1 (2022)
Perfektní skeče, které pobaví i dospělého.
Mimoni (2015)
Přibližně 90 shlédnutí s dvouletým synem a film se naučíte buď milovat, nebo nenávidět. Díky neustálé rekapitulaci mám vychytané všechny easter eggy a odkazy na jiné filmy, umělce a naučil jsem se docenit každý detail. Film má naprosto fenomenální soundtrack, atmosféru šedesátek v U.S. krásně vystihuje, jedná se spíš o sled grotesek, než o jednolitý kvalitní příběh. Za plot holes okolo Scarlet Overkill jednu hvězdu dolů, ale jinak příjemné pokoukání a poposlouchání.
Mezi COOLky (2022) (pořad)
Ano a ještě jednou ano. Tuhle bandu šílenců miluju. Jasně mají široké rozpětí a tak je každý fór pro jinou cílovku, a jasně, formát je to spíš na net, ale kolik nápadů dokázi dát dohromady! Řehtám se od začátku do konce!
DOTA: Dračí krev (2021) (seriál)
Jako dlouholetý milovník DotA, kterou hraji ještě od dob Warcraftu 3, nemohl jsem si nechat ujít toto dílko. A potěšilo mě. Dozvíte se backstory, jak Davion k Dragon Blood přišel a kdo že je ta Selemene, kterou Mirana a Luna tak uctívají. Krve je tu mnoho a k sexu není nikdy daleko, všichni hrdinové mají hrdinskou vitalitu (takže je nezdolá ani stometrový pád, ani důkladne prošpikování za všech stran), ale pro to tenhle seriál nevznikl. Chcete tu slyšet: For ttha Selemene, for the moonlight! Chcete vidět ultimky v akci a chcete aby to všechno zapadlo. A zapadá to. P.S. Mirany němá nosička je nejlepší charakter, snad bude mít v pokračování více prostoru.
Branky, body, kokoti (2018) (pořad)
Je to feministické, je to vtipné a má to nadhled. Jasně, je to jednostranná ukázka pohledu feministek, ale také je to do čtyř minut zhuštěná velká porce gagů a dobře vypointovaných kousanců do maskulinity. To mě jako chlapa dokáže nakrknout, ale když se na to kouknu s odstupem, tak na tom vždycky něco je. Postupem času jsem musel zvednout hodnocení ze čtyř hvězd na pět, protože kvalitu neztrácí, ale naopak vybrušuje k dokonalosti.
Darwinovy ceny (2013) (pořad)
Richard Cacák je bůh. Ostrovtipem srší a mě baví náramně, ať si kdo chce, co chce říká, Cacák je to co dělá tenhle pořad tím, čím je.
Harlequin 1 - Záměna (1994) (TV film)
Potěší, neurazí, je předpokládatelný děj, prostě typická harlequinová romantika. Sympatická hlavní hrdinka. Je to archetypické a přitom ne přeslazené, tedy ne více, než obvykle takové filmy bývají. Až teda na ten závěr. Tam se absolutnímu klišé nevyhnete :)
Skrytá identita (2006)
Plánoval jsem dát tomuhle filmu jen tři hvězdičky, protože originální Volavce skutečně Skrytá identita ukradne nápad a napětí, ale všechno udělá o trochu hůř. Nakonec jsem ale vyměknul a kvůli hezkému výkonu Leonarda jsem hvězdu přidal.
Elfen Lied (2004) (seriál)
Potom, co jsem se zmlsal vlastně žánrově blízkým Parasyte, nemohu dát víc než ***. Je to přepálený v každém aspektu, postavy jsou ploché a tak brzo začnou lézt na nervy. Ještě, že to je alespoň v některých aspektech "plnokrevná" podívaná.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Fotbal není mou láskou a vlastně ani dobrou kamarádkou. Beru to jako něco, čím se lidi baví, když si chtějí protáhnout nohy. Ovšem po shlédnutí prvních pěti dílů... mě v nejbližší době uvidíte na stadionu Vyšehradu, jak řvu: "Laviiiiiii do tohooo!"