Oblíbené filmy (10)
Poslední skaut (1991)
Rivalové (2013)
Avengers (2012)
Whedon mě naposled dostal se svým Firefly a tentokrát s Avengers. Po delší době můžu konstatovat, že se jedná o film, který předčil již tak velké očekávání. Nejvíce jsem se obával Hulka, Hawkeye, Black Widow a Kapitána. Jenže Joss dokázal, že umí. Mezi hrdiny to parádně jiskří, každý má tak akorát prostoru a nikdo nikoho nezastinuje. Největším překvapením je pak samotný Hulk nejenom, že dostal uvěřitelnou lidskou podobu, ale vymanil se z těžké podprůměrnosti samostatných filmů o Hulkovi a dodal filmu správné grády. Pozitivní posun jsem zaznamenal i u Kapitána Ameriky, který zde nevystupoval pouze jako přihřátý a krajně nesympatický patriot. Musím říct, že Marvel Studios těžce válí a již nyní se těším na jejich další kousky.