Recenze (200)
Běženky a kapři (2016) (TV film)
Peklo na zemi... a text o filmu nedovoluje žádné překvapení...
Hydra (2009) (TV film)
Omlouvám se všem, ale nemůžu jinak. Chápu, že rozpočet na digitální triky nebyl moc velký a že "herci" hráli tak maximálně za stravu, ale tohle bylo moc. I ochotník ve vesnickém divadle by zahrál lépe a lepší triky by zvládl i průměrný grafik ve škole během polední přestávky...
Invaze terordaktylů (2016)
To že to bude blbost bylo jasné, ale že to navíc bude nuda mě nenapadlo...
Zúčtování (2016)
Ben hrál úsporně jako skoro vždy. Emoce neprojevoval, což ale u této postavy sedlo jak prdel na hrnec.
Příchozí (2016)
Celý film jsem se ztrácel v časových liniích co kdy kde a jak. Až na konci jsem pochopil a taky zjistil, že jsou věci které bych nikdy vědět nechtěl... Podívaná za mě nadstandardní...
Rozpolcený (2016)
Dlouhé a tak dlouhé, že jsem u toho skoro usnul. A dokud se neprobudila bestie tak to mělo aspoň nějakou úroveň, ale pak... to už nemělo nic co by mě zaujalo. A ta psycholožka když jsem viděl ten počet nelogických rozhodnutí... ach jo
Appaloosa (2008)
Bohužel Renée Zellweger opravdu nefunguje... Možná pokud by byl western zaměřen pouze na souboj Harris vs. Jeremy Irons tak ano, ale toto byla taková nepovedená romantika z divokého západu. A podle mého osobního názoru měl Viggo zůstat jako Aragorn a raději nic dalšího netočit, protože tady jeho postava je naprosto šílená.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Ať si kdo chce co chce říká... Je to prostě Star Wars, takže za mě 5*
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
Nebylo to dobré... ale i když už to není ten malý a plachý Štěpánek na mě to celkem fungovalo... Hlavně pochopení, že Kendy nestárne zatímco Štěpánek má to nejlepší za sebou.
Bitva o Sevastopol (2015)
Asi jsem čekal více. Když vidím válečný film s červeným hodnocením čekal bych něco více. A ono to nebylo špatné, ale něco mě tam nesedělo... A každopádně to bylo moc dlouhé...