Recenze (330)
Absolvent (1967)
Starinka, romantická komédia, prvky drámy, v hlavnej úlohe Dustin Hoffman a krásna Katharine Ross. Nuda, ku koncu sa to zlepšilo, ale nie o veľa. 3*
Absurdistán (2006)
Namakaná komédia, v ktorej sa pozrieme, ako bude vyzerať planéta Zem, ak sa budú rodiť hlúpy ľudia a oni sa dostanú aj k moci. 4*
Acolytes (2008)
Mal som pocit ako keby som pozeral jednu z tých nemeckých "trapošín", s tým rozdielom, že v tomto filme sa premávali autá s volantom na opačnej strane ako máme vo zvyku u nás v Európe. Vôbec ma to nebavilo a potešilo ma, keď som konečne videl záverečné titulky. Jediné, čo ma prekvapilo, bol herecký výkon mladých hercov, klobúk dole.
African Race - Die verrückte Jagd nach dem Marakunda (2008) (TV film)
Pozor! Nebezpečný odpad! :D
Alenka v říši divů (2010)
Pekná rozprávka. Spomenul som si na detstvo, keď som pozeral túto rozprávku. Zopár vecí ponechali a niečo vylepšili. Tim Burton sa zase vyznamenal a Johny Depp bol zase skvelý, je vidieť, že sa hodí na takéto role, sadlo mu to ako "riť na šerbel". Celý čas ma to bavilo ale škoda, že som to nepozeral v 3D, to by bola väčšia zábava ale aj tak sa mi to páčilo.
Ali - Baba a 40 loupežníků (1954)
Dosť dobré to bolo, na to, že to bolo natočené pred 56 rokmi.
Andělé a démoni (2009)
Na tento film som sa tešil, v hlavnej úlohe so špičkovým hercom Tom-om Hanks-om. Vo filme sa striedajú lepšie okamihy s tými slabšími, viac bolo tých slabších, tempo bolo slušné ale niečo tomu chýbalo. Da Vinciho kód sa mi viac páčil. 2*
Appaloosa (2008)
Nekonečne dlhé, nekonečne nudné a nekonečne dlho nudné. Nehodnotím to ako odpad len kvôli hercom. 1*
Arachnid (2001)
Megaodpad! Strašná hovadina, nevládal som to dopozerať.
Aréna smrti 2 (2002)
"Lorenco Mamlas" v béčkovom filme. Viac slov si tento film nezaslúži.