Oblíbené filmy (10)
Podraz (1973)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Cok tomu ještě říct? Absolutní kult, naprostá bomba, tenhle film se nikdy neomrzí. A kdo se mnou nesouhlasí to ho vezmu do díry a pošlu na něj psy (popřípadě Zeda s Pavoukem).
Statečné srdce (1995)
Již od premiéry si to každoročně aspoň jednopu dávám a i když léta běží, mé hodnocení zůstává pětihvězdičkové. Jeden z nejlepších historických filmů vůbec.
Trainspotting (1996)
Odvykačka, část prvá. Lze natočit hodně vtipný film o velmi nevtipné záležitosti jako jsou tvrdé drogy? Jednoznačně ano. Skvělý scénář, výborní herci a happyend, který není trapný.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Jak již zde bylo x-krát řečeno, nemá to chybu. Snad jen mé nejoblíbenější scény: útok Rohirů před Minas Thirit a schizofrenický Glum.
Láska nebeská (2003)
Láska je láska (1998)
Počáteční schéma jako u amerických teenagerských komedií. Řeší se vztah školní hvězdy a ošklivého (divného) káčátka. Jedná se ale o švédský film takže oba hrdinové jsou děvčata a školní hvězda je o dva roky mladší. Neuvěřitelně laskavě podaný snímek o dospívání na švédském maloměstě. Hlavní chvála patří režisérovi a scénáristovi v jedné osobě lukasu Moodyssonovi a oběma děvčatům (Elin - Alexandra Dahlstrom a Agnes - Rebecka Liljeberg) v hlavních rolích. Všem věštím velkou budoucnost. Můj skoro nejoblíbenější film ze severu.