Oblíbené seriály (9)
Dexter (2006)
Totalni serialova extaze!!! V dobe kdy ostatni Ackove serialy pokulhavaji (lost, heroes, prison break), tento serial vladne vsem! (neberu v potaz komedialni serialy). Prvni serie 5*, druha 5*, treti 4*, ctvrta 5*, pata 3* a sesta 3*.
Californication (2007)
6 Things to Learn From Hank Moody: 1. Being a Child is Always More Fun, 2. Just Don’t Give a Fuck, 3. No One Wants to Hear That Depressive Shit, 4. Funny People are Fun, 5. Assholes Prosper, 6. Genuinely Love and Respect Women.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Vyborne! Buscemi je frajer a mafia feeling je tak nadherne opojny. Po prvni sezone prohlasuji tento serial SERIALEM ROKU 2010!
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Čím větší číslo série, tím větší mrdka. Bohužel.
Scrubs: Doktůrci (2001)
Místy nebezpečně geniální a až v 7. řadě mi došla síla tento ohromně vtipný seriál dokoukat celý.
Dva a půl chlapa (2003)
Hra o trůny (2011)
Dlouho jsem se tomuhle serialu vyhybal, ale nakonec si ke me cesticku prece jen nasel. A je to nejlepsi fantasy serial, co znam (mozna proto, ze jich moc neznam - naposled asi Xena a Hercules:). Postavy jsou nadherne ruznorode a tudiz ke kazde si vytvorite nejaky ten vztah - Starkove jsou spravedlivy a cestni, Lanisterove jsou az nechutne slizsti a nadrazeni, Dothraki jsou divosi, jak se patri atd. Navic serial v urcitych okamzicich prekvapuje neocekavanymi udalostmi, coz jen korunuje jeho zajimavost a kvalitu.
Temný případ (2014)
Ve jménu vlasti (2011)
1. serie - 90%, 2. serie 90%, 3. serie 80%. Dal uz asi pokracovat nebudu.