Recenze (91)
Američan (2010)
Také nechápu to nízké hodnocení..... pomalé vyprávění, které vás přesto vtáhne... nádherná kamera...opravdu jsem si to maximálně užil!!!
Hlavně nezávazně (2011)
Mně se to teda líbilo moc....
Vím, kdo mě zabil (2007)
Mám raději srozumitelnější thrillery, bez dávky nadpřirozena a digitálních efektů... Ale bylo to zajímavé.... Lindsey je dobrá herečka, jen tam ve svých 21 letech vypadá na 30 a její maminka Julia Ormond působí jako její starší sestra.... Občas brutálnější scéna, ale jako celek se to dalo.....kdo vraždí mě napadlo až skoro na konci, takže buď je to dobře natočeno, nebo jsem natvrdlý... :-)
Válka policajtů (2004)
Žánrová lahůdka!!! Francouzi ty kriminálky holt umí..
Anna proletářka (1952)
Dvě hvězdičky pro Pepíka Beka... :-)
Sherlock Holmes (2009)
Bomba!
W. (2008)
Menší zklamání....
Méďa Béďa (2010)
Pro ratolesti fajn, pro dospělé celkem nuda.....
Černá labuť (2010)
Úchvatné...
Případ Platfus (1985) (TV film)
Tak to byl opravdu klenot mezi inscenacemi! :-)