Recenze (377)
Sousedská hlídka (2012)
Pár relativně vtipných scének a hlášek nezachrání film, který je jinak dost nudný... A bohužel nejnudnější postava je zrovna ta hlavní, která by to naopak měla celé držet nad vodou...
Rafťáci (2006)
Na rozdíl od většiny lidí zde mi to přišlo horší než Snowboarďáci, taková klasická nastavovaná kaše druhého dílu... Situaci zachraňuje slušná hudba, ale to je málo...
Snowboarďáci (2004)
I s odstupem let celkem slušně natočené a poměrně zábavné dílko, které rozhodně neurazí...
Pokrevní bratři (1975)
Viděl jsem nedopatřením včera (17/1/2013) cca půlku tohoto dílka a bylo to peklo. Popravdě jsem si celou dobu myslel, že to je takhle strašně špatně natočený schválně a že se jedná o celkem ucházející parodii na Vinetoua, bohužel jsem pak zjistil, že jsme se spletl...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Ano- je to dlouhé, a roztahané, a ukecané, a doslovné, a Jackson si vymýšlí a tak vůbec... Ale přesně takhle mě to baví, přesně takhle jsem to chtěl a přesně takové jsem to dostal. A teď chci víc :)...
Maléry pana Šikuly (1999)
Popravdě celkem zklamání, myslel jsem, že to bude aspoň příjemná oddychovka ale nic moc zajímavého se z toho nevyklubalo :(...
Nedotknutelní (2011)
Úžasný zážitek. Žádná rádoby humanitně-uslintaná patosárna, ale krásný film, který v každé scéně pobaví... Bál jsem se nějaké "temné" dějové linky, která by to na konci mohla pokazit, naštěstí jsem se bál zbytečně. Naopak, úplný závěr celý film ještě víc prosvětlil... Na rozmezí mezi čtyřmi a pěti hvězdičkami, ale filmy vždycky přece nemusí být realistické a pravé a tak není důvod hvězdu ubírat...
Zákon gangu (2008) (seriál)
Hodnoceno po shlédnutí první série, scénář je tedy občas dost "zvláštní", ale je to zajímavé prostředí, postavy jsou celkem uvěřitelné a baví mě to, takže uvidím, jak to bude pokračovat... Vychází mi to na rozmezí 3-4 hvězd, přikláním se ke čtyřem díky tomu opravdu netradičnímu zpracování...
Rallye smrti (2008)
Krásná blbina. Stříká z toho béčkovitost a krev, scénář je psaný narychlo na ubrousku někde v restauraci, ale má to švih a šťávu a celkem hezky to odsýpá...
Planeta opic (2001)
Oproti výborné klasice celkem špatenka. Největší negativní zářez z mého pohledu odfláknutý děj a navíc nelogický konec nakonec, Masky jsou fajné, ale ten film nemá žádný přesah a nic navíc... Zbytečná předělávka.