Recenze (107)
Book Club: The Next Chapter (2023)
Oddychová. Neohúri,ale neublíži a hlavne Taliansko v pozadí sa mi veľmi páčilo. Dámy sa ale rozhodne nemusia hanbiť, bolo to veľmi milé.
Bullet Train (2022)
Na môj vkus až moc šibnuté...ale s perfektným obsadením, čiže sa to dalo dopozerať do konca. No nemyslím si, že si to pozriem znovu.
Střípky ženy (2020)
Niektoré filmy by mali mať ceduľku ,, nepozerať v tehotenstve ".... každopádne skvelý herecký výkon, celú dobu som s Vanessou cítila. Paralela so stavaním mostov je výborná a hudba veľmi trefne dotvára celkovú atmosféru.
Wednesday (2022) (seriál)
Krásne Burtonovské, sarkasticky adamovské. Neskutočne sme si to užili.
Nejšťastnější holka pod sluncem (2022)
Z úcty k Mile dve hviezdičky, inak film stojí naozaj za prd.
Jaula (2022)
Film má tajomno aj potrebné temno, ale v zásade ničím neprekvapí.
Dobrá sestra (2022)
Ten prípad som poznala a čakala na jeho spracovanie, preto kvalitné obsadenie bolo perfektným bonusom. naozaj dobré spracovanie, celý dej sa nesie na vlne ponura. Ak niekto však čaká na americké detektívne vyvrcholenie, zostane smutný.
Šťastně až do smrti (2022)
Pôvodne som si ho vybrala kvôli jazyku, no nakoniec sa z neho vykľulo krásne severské krimi kde je všetko jasné až kým nezistíte ako to naozaj je. Teda pravdu sa dozviete až na záver.
Blondýnka (2022)
Herecký výkon Any de Armas je proste skvelý, uveriteľný v každom momente a neskutočne precítený. To, že tento film nesadne každému je jasné už po 15 minútach, ale na druhej strane čím rozporuplnejšie reakcie, tým väčšie lákadlo (aspoň pre mňa).
Projekt Adam (2022)
Pri hviezdnom obsadení, by človek čakal hviezdny výkon, to sa ale nekonalo. Miestami som sa nudila.