Recenze (107)
Svátek matek (2016)
Dobré obsadenie,jednoducha romanticka oddychovka a miestami sa človek aj nasmial.Nemala som ziadne očakávania pred filmom a teda som ani neostala sklamana,aj ked to nie je film na ktorý by som nevyhnutne isla do kina.
Tři mušketýři (2011)
Dôkaz toho,že ani zvučné mená a známy pribeh nezaručujú kvalitu
Kolonie (2015)
Prefekné,skvele spracovanie,pútavé od začiatku až do konca.
Noe (2014)
Známy pribeh s netradičným spracovaním, ale dobrým obsadenim.
Otcové a dcery (2015)
Pre mna perfrktne spracované, zachytáva komplikovaný vzťah otca-umelca,ktorý sa snaží byť pre svoju dcéru aj matkou....a na druhej strane následky aké to na dcéru má. Pre niekoho mozno trochu pritiahnuté za vasy,na mňa to spravilo dojem.
Dánská dívka (2015)
Skvelé herecké výkony, no tema je ešte pomerne tabu....ale celkom citlivo spracované
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Perfektne spracované, tešila som sa na to ako malá.
Zimní příběh (2014)
Podľa obsadenia,človek veľa očakával. ..a potom keď pri tom zabil 2 hodiny prišlo sklamanie...
Holka na hlídání (2007)
Nuda
Králova přízeň (2008)
Henrich VIII je moja srdcovka,neviem byť nestranná