Recenze (65)
Vánoce u našich - Bolest v srdci (2019) (epizoda)
Díl, co všechny mé "jasné" předpoklady rozprášil. Už mi zbyla jen jedna verze :(
Vánoce u našich - Cukr, miláčku? Cukr, tatínku? (2019) (epizoda)
Tak to byla sauna snů 😄
Vánoce u našich - Intenzivní randění (2019) (epizoda)
Potřebujete rozbor filmu Láska nebeská? Tady ho najdete :D. Disko bylo super. Celkově mě to zatím chytlo víc, než jsem si myslel.
Vánoce u našich - Konečně Vánoce (2019) (epizoda)
Konec ve mně vyvolal pár nepublikovaných slov 😄 Ale i celý díl zachránil. Jsem zvědav, jak dopadnou příští Vánoce.
6 underground: Tajné operace (2019)
Přišlo mi to až moc dlouhé. Jediný bonus byla těla, která lítala všude kolem.
Everything Sucks! (2018) (seriál)
Celkově hodnotím velmi dobrá podívaná. Jen škoda, že to Netflix zabalil.
Princezna z cukrárny (2018)
Klasická Netflix romantika, člověk se už na začátku zasekne na umělým pozadí a na konci si řekne, že to sice bylo sladký, ale stále umělý, asi jako dort z obchoďáku. Ale na druhou stranu, já tyhle slaďárny žeru, takže 3* jsou fér.
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Prostě tomu chybí Lisi.
Já, padouch 3 (2017)
Čtvrtá hvězdička za hudbu, ta mě moc potěšila. Jinak už to je jen taková slabší oddychovka.
Lajna (2017) (seriál)
První série byla docela jízda, druhá takový pomalý skluz s občasným světýlkem. Doufám v třetí sérii.