Recenze (31)
Piráti na vlnách (2009)
Z tohto filmu idú Good Vibrations !
Hugo a jeho velký objev (2011)
Pekný film, ktorého príbeh zaostáva za vizuálnou stránkou.
Umělec (2011)
Príjemný film, ktorého dejová línia je ale dopredu predpovedateľná.
Sedm samurajů (1954)
Film ktorý ma napriek svojej minutáži nenudil. Keď ho porovnávam s filmom Sedem statočných, určite sa mi páčil viac. Je veľmi citlivo zasadený do prostredia a cítiť z neho spätosť s krajinou .
Norské dřevo (2010)
Na tento film som sa tešil a bol som zvedavý na pokus o prenesenie melancholicko-depresívnej nálady knihy do filmovej podoby. Výsledok je pre mňa sklamaním. Neviem ako film pochopia tí, ktorí nečítali knižnú predlohu. Asi sa v ňom budú ťažko orientovať. Na druhej strane ich film možno viac osloví, pretože ho nebudú mať s čím porovnať.
Občan Havel (2007)
Veľmi zaujímavý dokument, ktorý sa určite oplatí vidieť a ktorého sila je predovšetkým v exkluzivite materiálu, sa snaží ukázať Václava Havla ako občana s jeho silnými aj slabými stránkami.
Vlasy (1979)
Skvelý, pre mňa kultový muzikál.
Austrálie (2008)
Tento film je pre mňa sklamaním. Napriek veľkolepej výprave film ostáva len v polohe žiačika v porovnaní so Spomienkami na Afriku S. Pollacka . Ani herecký výkon N. Kidman ma nepresvedčil a predovšetkým v prvých minútach filmu sa mi jej výrazové prostriedky zdali až príliš podobné tým zo skvelého Moulin Rouge.
Once (2007)
Milý a jednoduchý príbeh s peknou hudbou. Čo viac si možno priať ? Azda len lepšie herecké výkony.
Venkovský učitel (2008)
Pekný film, ktorý sa oplatí vidieť. Azda až na ten nereálny záver.