Recenze (257)
Blue Jay (2016)
Nuž... Silný film. Veľmi silný. Úchvatné lyrické zábery medzi scénami, dychberúca atmosféra, prvotriedna hudba od Juliana Wassa... Takže, o čom to je? Párik zo strednej školy sa stretne v malom meste v Kalifornii, kde sa narodili, bývali a študovali, po 20 rokoch. On stále slobodný, ona vydatá za (už) dôchodcu. Strávia spolu popoludnie, večer, noc. Stane sa vôbec niečo? Čo myslíte? A ako to skončí?... Mark Duplass je nielen vynikajúci herec, ale aj scenárista. Minimalistický film, s napätím a vlastnou atmosférou od začiatku do konca, výborné výkony, nenudil som sa ani sekundu. Odporúčam všetkým, teším sa na ďalšie diela Duplass brothers..
Match Point - Hra osudu (2005)
Jeden z najlepších filmov, aké som kedy videl. Fenomenálny výkon Rhys-Meyersa, top 3 z Allenovej produkcie.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nuž, pre mňa sklamanie, a veľké! Tuctový príbeh dvoch chlapov, bez vážnejšej či hlbšej myšlienky. Jedna hviezda za Capria, druhá za scénu s medveďom. Inak bieda... (doplnené 14.1.17): Po druhom zhliadnutí uznávam výnimočnosť filmu, autentickosť, výbornú kameru a prvotriedny výkon Capria. Tak teda zaslúžených 5.
Můj pes Killer (2013)
celý čas čakám na pointu, a zrazu záverečné titulky ;)
These Final Hours (2013)
Dojímavé, krásne, úchvatné. Tento film si 5* zaslúži bez váhania.
Predestination (2014)
Nemám slov. Toto bolo silné...
Nepřítel (2013)
90 stratených minút. 90 minút depresívnej atmosféry, negatívnych emócií, bez jediného vtipného momentu. X-nevysvetliteľných dejových zvratov a nelogické vsuvky, ktoré neboli nijako rozvinuté či objasnené.
Goodbye World (2013)
Nesúhlasím so sniperom a myslím si, že tomuto filmu by sa ani nehodilo, aby sa odohrával v centre apokalypsy. Naopak, práve takto to bol pre mňa skutočný zážitok, solídna štúdia ľudských charakterov, správania sa v značne krízovej, možno až bezvýchodiskovej situácii. Veľmi príjemní herci, chytľavý soundtrack a ani o prekvapenia nebola núdza. Nádherný zážitok!
Co by kdyby (2014)
Do polovice filmu som si myslel, že je to kravina, ktorá ma vôbec nechytila. Potom prišiel náhly zlom (Quinn je tehotná) a razom sa všetko otočilo. Od tohto momentu som si prial, aby vydarený Levyho počin nikdy neskončil..
Vittra (2013)
Obrovské sklamanie. Žiadny inovatívny prvok, len všade striekajúca krv a milión vecí, ktoré som už videl inde. Po hodine som od nudy zíval...