Recenze (1 225)
I Spit on Your Grave III: Vengeance Is Mine (2015)
Ajajaj, takhle doslova zmatlat skvěle nasazený sequel. Trojka se opravdu nepovedla. Kromě tyče v řiti je tady špatně uplně všechno.
Chyťte zloděje (1955)
Na Hitche dost slabé a svým způsobem i naivní.
Poslední zastávka smrt (1990) (TV film)
Je to samozřejmě dost ovlivněno inscenační socialistickou atmosférou, ale má to svoje kouzlo.
Mrtvý sníh (2009)
Parta mladých lidí si vyrazí na chatu...už jen tohle napovídá, že jde o další “originální” horor. Hodně laciný a nezábavný. Působilo to spíš jako nějaký viral od fanouška Evil Dead.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Film začal skvěle, ale postupně se nadšený pocit trochu vytratil. Co nikdy u filmu nestrávím, je pitomé chování hlavního hrdiny (v tomto případě hrdinky). Mimochodem skvělá hudba.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Jsem rád, když vidím v roli superhrdiny někoho jiného než Supermana, Spidermana, X-Mana, nebo jiného MANa. Těžký a chladný SURVIVAL. Iñárritu netipicky, ale skvěle.
Zmizelá (2014)
David Fincher nechybuje.
Zmizení (2013)
Nečekal jsem nic, dostal jsem mnoho. Víc psycho než psycho. Víc Fincher než Fincher. Po shlédnutí jste spocení, vyčerpaní a máte otázky,
Kapitán Phillips (2013)
Udrželo mě to v absolutnim napětí od začítku do konce i bez toho, aniž by tam byla nějaká akce.
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Rape & Revenge v nejhrubší formě. Od těchto filmů neočekávám žádné myšlenky a i sebeprostějšímu příběhu s dírami v logice se může dostat takovému zpracování, že vás dostane. Tady se tak stalo.