Recenze (97)
Absolvent (1967)
Dobrý film, pouze jeho závěr mi přišel poněkud nepřesvědčivý
Zrcadla (2008)
Poměrně dobrý horor, jen závěrečný souboj sklouzl pro mě k trapnosti a myslím, že by se film dobře obešel i bez něj
Čínská čtvrť (1974)
Mělo to dobrou atmosféru, ale bylo to takové příliš dlouhé a místy nudné
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Velmi hořká pilulka pro všechny fanoušky původních trilogií. Léty tvořené zákonitosti světa Star Wars najednou neplatí, zmizela originalita, duch a jakákoliv atmosféra, herecké obsazení se hodí spíše do nějaké uhozené teenagerovské rádoby komedie, ale tady neobstojí. Ikdyž to George Lucas asi nepřizná, myslím, že se při sledování této epizody musel obracet v sedačce kina...
Dr. Jekyll a pan Hyde (1931)
To snad ani není možný, že takto skvěle natočený film vznikl na začátku třicátých let!
Melancholie (2011)
Zvláštní film. Byť jsem se během jeho sledování opravdu nudil, něco ve mě přece jen zanechal...
Elysium (2013)
Příjemná akční podívaná, ale více se od toho čekat nedá (ostatně myslím, že přesně tak to autoři zamýšleli).
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Pro mě zkrátka jeden z nejlepších filmů - charaktery postav, autentické herecké výkony, skvěle poskládané příběhy, jejichž závěr si musí každý domyslet... paráda
La casa dalle finestre che ridono (1976)
Už ani nevím, jak jsem na tento film ze 76ho roku narazil, ale jsem určitě rád, že mě neminul - dobrá atmosféra, která sice není vyloženě hororová, nebo dokonce strašidlená, ale udržuje napětí. Když vezmu v potaz rok natočení, tak je ve filmu jen velmi málo hluchých míst, možná prostřední část filmu se odvíjí poněkud rozvláčněji, jinak je ale tempo přijatelné. Pro mě osobně velmi pozitivní překvapení.
Je to i můj život (2009)
Dopředu dané, až příliš okatě hrající na city (tady to ale jinak asi nešlo), Cameron Diaz jsem tohle nevěřil.